Τα παράπονά σας… μέσω facebook

Ανοικτή επικοινωνία με τους δημότες μέσω του facebook έχει ανοίξει ο εντεταλμένος σύμβουλος Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης Λάζαρος Ζαχαριάδης. Καθημερινά (και ασταμάτητα) δέχεται επισημάνσεις, παρατηρήσεις, παράπονα αλλά και συγχαρητήρια δημοτών για θέματα καθαριότητας της πόλης και απαντάει προσωπικά σε όλα. Όπως έλεγε μπορεί να απαιτεί πολύ χρόνο αλλά τον βοηθάει να έχει μια άμεση εικόνα για τα προβλήματα και οι πολίτες να μπορούν με ένα μήνυμα στο messenger να ενημερώσουν για τα αιτήματά τους. Επίσης εδώ και λίγους μήνες ο Ζαχαριάδης ζήτησε και υλοποιήθηκε να δίνεται τηλεφωνικό feedback στους δημότες που καταγράφουν τα αιτήματά τους μέσα απο την ηλεκτρονικό πλατφόρμα του Δήμου “Βελτιώνω την πόλη μου”.

No Comments Yet

Comments are closed