5 ταχύτατοι τρόποι για να διώξεις το φούσκωμα των γιορτών

Και ξαφνικά το mode on των γιορτών γυρνά στο off. Επίσημα πλέον σήμερα επιστρέφουμε σε ρυθμούς πραγματικότητας και κάθε κατεργάρης βρίσκεται στον πάγκο του. Η μέρα σίγουρα σε βρίσκει με αρκετά ταπ ταπ στην πλάτη από φίλες και συναδέλφους. Δίνετε υποσχέσεις για έναν Γενάρη γεμάτο σαλάτες, φρούτα και νερό με λεμόνι ενώ ταυτόχρονα αναμένετε κάποιο διατροφικό πρόγραμμα για να ξεφουσκώσετε. Όλες πάντως βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση. Η ζυγαριά δεν σας έκανε το χατίρι τελικά!

Σήμερα δε θα μιλήσουμε για δίαιτες αλλά για tips που μπορείς να ακολουθήσεις (και τα κορίτσια δίπλα σου βεβαίως) ώστε να ξεφουσκώσεις και να χάσεις ένα με δύο κιλά χωρίς να πεινάσεις. Πέντε στον αριθμό και βγάλε αμέσως χαρτί και μολύβι.

 

  • «Αντίο αλκοόλ»: Eδώ και δέκα ημέρες το τίμησες δεόντως οπότε η σχέση σας κάπου εδώ σταματά. Περάσατε αρκετά βράδια μαζί αλλά… sorry vodka! Πλέον τα ραντεβού σας θα είναι συλλεκτικά. Ένα ποτήρι και that’s it.
  • Mείωσε τη ζάχαρη: Νέα χρονιά, νέα body goals οπότε καλό θα ήταν να μην πίνεις τον καφέ σου γλυκό αλλά μέτριο. Όπως επίσης θα μπορούσες να μειώσεις και τα γλυκά. Επίτρεψε στον εαυτό σου να τρώει κάτι σε σοκολάτα κάθε Κυριακή, ας πούμε.
  • Πίνε πολύ πράσινο τσάι: Στο νου σου θα έχεις πως πρέπει πάντα στο γραφείο σου να υπάρχει ένα μπουκάλι με νερό ή μία κούπα με πράσινο τσάι. Διώξε τις τοξίνες των γιορτών και θα δεις αμέσως τα αποτελέσματα στο σώμα σου. Μέχρι 4-5 κούπες την ημέρα είναι αρκετές (και διουρητικές μέχρι τέλους).
  • Φτιάξε τις ώρες των γευμάτων σου: Εδώ θέλει προσοχή κυρίως για το βραδινό και το πρωινό. Μη ξεχνάς να τρως πολύ καλά και υγιεινά το πρωί και φυσικά να μη ξεχνάς τα σνακς μέσα στην ημέρα. Όσον αφορά το βραδινό, καλό θα είναι να τρως μέχρι τις 20:00 και μάλιστα κάτι ελαφρύ.
  • Διπλασίασε τις ώρες της αερόβιας γυμναστικής: Και αφού έκανες μερικές μικρές αλλαγές στη διατροφή σου, ώρα να «χτυπήσεις» το λίπος και με γυμναστική. Αντί για Pilates, για τον επόμενο μήνα, προτίμησε μία πιο ενταντική γυμναστική για να κάνεις καύσεις.
No Comments Yet

Comments are closed