ΣΥΡΙΖΑ: Έργα και ημέρες της κυβερνητικής πολιτικής στη Θεσσαλονίκη- Ιδιωτικοποίηση υποδομών και καταστροφή του περιβάλλοντος

Επίθεση στην κυβέρνηση για την πολιτική που ακολουθείται αναφορικά με έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη αλλά και τη βόρεια Ελλάδα εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης με σημερινή του ανακοίνωση.

 

Η μόνη συμβολή της Κυβέρνησης της ΝΔ στην Θεσσαλονίκη και τις υποδομές της είναι η  καθυστέρηση,  η παράδοση υποδομών στους ιδιώτες και περιβαλλοντοκτόνες πρακτικές. Καθυστέρηση και παράδοση σε ιδιώτες του μετρό, του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά, ιδιωτικοποίηση της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων Δυτικού Τομέα και αντιπεριβαλλοντική χωροθέτησή της  εντός του Εθνικού Πάρκου της Κορώνειας, κατάργηση του Φορέα Διαχείρισης Θερμαϊκού Κόλπου και μεταφορά της Διοίκησης του Εθνικού Πάρκου Αξιού στην Αθήνα!», αναφέρει στην εισαγωγή της η ανακοίνωση  ενώ κάνει αναφορά και στην νέα οδό Flyover, σημειώνοντας ότι για την κατασκευή της προβλέπεται η υλοτόμηση τμήματος του Σέϊχ Σου, ενώ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι παραδίδει σε εργολάβους τις υποδομές:

Όσο για την περίφημη Flyover, ο κ. Καραμανλής στην πρόσφατη παρουσίαση του έργου δεν ανέφερε,  ότι η περιβαλλοντική του αδειοδότηση έχει απορριφθεί από το ΣτΕ το 2017, αφού προβλέπει την υλοτόμηση 70 στρεμμάτων αναδασωτέας έκτασης του περιαστικού δάσους του Σέιχ Σου. Πως θα προχωρήσουν λοιπόν σε ένα έργο χωρίς την απαιτούμενη αδειοδότηση; Ουσιαστικά είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τον αναδασωτέο χαρακτήρα του προστατευτικού, περιαστικού δάσους για το χατίρι του ιδιωτικού/εργολαβικού συμφέροντος.

Επίσης, ενώ ξεκαθάρισε ότι το έργο θα γίνει με ΣΔΙΤ και καθησύχασε τους Θεσσαλονικείς ότι δεν θα υπάρχουν διόδια, δεν μας είπε πώς θα αποζημιωθεί ο ιδιωτικός τομέας που θα χρηματοδοτήσει το έργο. Γιατί η πόλη και οι πολίτες θα πληρώνουν για χρόνια τον εκλεκτό εργολάβο της ΝΔ. Για άλλη μια φορά η Κυβέρνηση της ΝΔ κλείνει το μάτι στους εργολάβους και υποτιμά την νοημοσύνη των πολιτών.

Την ίδια στιγμή η Κυβέρνηση έχει κλειδώσει στα συρτάρια των υπουργείων μια σειρά από έργα που προβλέπονται από το Εθνικό Σχέδιο Μεταφορών και τα έχει ανάγκη η πόλη όπως, η Ανατολική Εξωτερική Περιφερειακή, η έξοδος και διαπλάτυνση προς το αεροδρόμιο κ.ά.

Τέλος καλούμε την Κυβέρνηση να ασχοληθεί με την προστασία του δάσους του Σέιχ Σου, καθώς έχουμε ήδη μπει σε περίοδο υψηλού κινδύνου και το ΥΠΕΝ δεν έχει εξασφαλίσει επαρκή χρηματοδότηση για την απομάκρυνση ξερών κλαδιών και υπολειμμάτων που λειτουργούν ως εστίες ανάφλεξης και πυρκαγιάς.

No Comments Yet

Comments are closed