Πως και ποιες αλλαγές θα γίνουν στα δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη

Η αύξηση των διαθέσιμων λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης είναι γεγονός όμως δεν μπορεί να αποτυπωθεί στη συνείδηση του επιβατικού κοινού καθώς οι περισσότεροι δεν μετακινούνται με λεωφορείο είτε γιατί είναι σε αναστολή είτε γιατί φοβούνται λόγω ιού να επιβιβαστούν σε λεωφορείο.

Τα διαθεσίμα οχήματα ξεπερνούν τα 400, μέρος των οποίων δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα.

Η πιο πυκνή συγκοινωνία θα φανεί όταν η κοινωνία-οικονομία θα λειτουργεί υπο φυσιολογικές συνθήκες.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν τα λεωφορεία απο 200 και πλέον έφτασαν πανω απο 400 σήμερα και λίγο πάνω από 500 τις επόμενες εβδομάδες, θα ικανοποιήσει το κοινό ;

Ενδεχομένως όχι και αυτό διότι τα δρομολόγια είναι τόσο απαρχαιωμένα που η πόλη δεν εξυπηρετείται όπως θα έπρεπε.

Υπάρχουν δρομολόγια από ιδρύσεως του οργανισμού, 1957, όπως η γραμμή 5. Είναι πολύ καλό τα οχήματα να είναι π.χ. 10 αντί για 3 ή 4 αλλά υπάρχουν πολλές περιοχές που δεν έχουν τακτική συγκοινωνία ή δεν συνδέονται μεταξύ τους.

Με δεδομένο ότι το μετρό θα είναι έτοιμο το 2023, τα δρομολόγια πρέπει να αλλάξουν.

Γι αυτό λοιπόν, η διοίκηση του ΟΑΣΘ προχωρά σε ειδική μελέτη αναδιάρθρωσης των δρομολογίων με σκοπό η πόλη να εξυπηρετείται πιο αποτελεσματικά.

Αυτό που είναι πλέον, σίγουρο πως τα ΚΤΕΛ θα συνεχίσουν να εκτελούν τις 31 γραμμές και δεν αποκλείεται το νούμερο αυτό να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Άρα, ο ΟΑΣΘ δε θα αυξήσει τις εξυπηρετούμενες γραμμές την επόμενη διετία, δε θα αλλάξουν οι γραμμές την επόμενη διετία και τα καινούργια λεωφορεία δεν θα είναι στους δρόμους της πόλης την επόμενη διετία.

No Comments Yet

Comments are closed