Οι 3 βιταμίνες που θα θωρακίσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Η διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος όλο τον χρόνο είναι το κλειδί για την πρόληψη απέναντι σε διάφορες ιογενείς λοιμώξεις, όπως ο Covid-19.

Ακολουθώντας καθημερινά έναν υγιεινό τρόπο ζωής, με την κατανάλωση θρεπτικών τροφών, τη συστηματική σωματική άσκηση και επάρκεια ύπνου ενισχύετε αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Επιπλέον, έρευνες στον χώρο της ιατρικής δείχνουν ότι η συμπλήρωση της καθημερινής διατροφής με ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ανοσοαπόκριση και δυνητικά να προστατεύσει τον οργανισμό σας από ασθένειες.

Ακολουθούν οι 3 πιο χρήσιμες βιταμίνες και μέταλλα, που έχει ανάγκη κάθε οργανισμός για να χτίσει γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

1. Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την ανοσολογική λειτουργία. Τα υψηλά επίπεδα αυτής της βιταμίνης στον οργανισμό μπορούν να αποτρέψουν τον κίνδυνο εμφάνισης αναπνευστικών λοιμώξεων.

Τη βρίσκουμε σε τρόφιμα όπως τα λιπαρά ψάρια, τα στρείδια, το συκώτι, το χοιρινό κρέας, τα αβγά, τα μανιτάρια, τη μαργαρίνη κ.ά.


2. Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι το πιο δημοφιλές συμπλήρωμα διατροφής. Αυτή η βιταμίνη υποστηρίζει τη λειτουργία των ανοσοκυττάρων και ενισχύει την ικανότητά τους να προστατεύουν τον οργανισμό από διάφορες ιώσεις και μολύνσεις.

Τη βρίσκουμε σε τρόφιμα όπως τα πορτοκάλια, τις φράουλες, τα ακτινίδια, το μπρόκολο, τις πιπεριές κ.ά.

3. Ψευδάργυρος

Τα υψηλά επίπεδα ψευδάργυρου στον οργανισμό προστατεύουν από τις ιογενείς λοιμώξεις και την εμφάνιση φλεγμονής. Επιπλέον, νέες μελέτες που δημοσιεύονται στην PubMed Central αναδεικνύουν τις σημαντικές ιδιότητες του ψευδαργύρου απέναντι στην προστασία αναπνευστικών λοιμώξεων, όπως είναι ο Covid-19.

Ψευδάργυρο βρίσκουμε κυρίως σε τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας, τους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια, τα μύδια, τα αυγά κ.ά.

Συμπερασματικά, η τήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, ο επαρκής ύπνος και η τακτική σωματική άσκηση είναι μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που διατηρούν το ανοσοποιητικό σας σύστημα υγιές και μειώνουν τις πιθανότητες εκδήλωσης ασθενειών.

No Comments Yet

Comments are closed