Γ. Ορφανός: «Διάθεση υπάρχει, τη γνώση την έχουμε, θα παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση για τον πολίτη στην Πολεοδομία»

από Team MyPortal.gr
sms

Για την πολύ μεγάλη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι ταλαιπωρίες και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην άσκηση των καθηκόντων τους συζήτησε με προϊσταμένους και εργαζόμενους της Διεύθυνσης Πολεοδομίας Θεσσαλονίκης ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της παράταξης «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον», Γιώργος Ορφανός.

Συνοδευόμενος από υποψήφιους δημοτικούς και κοινοτικούς συμβούλους της παράταξής του επισκέφθηκε το κεντρικό κτίριο της Πολεοδομίας, στην οδό Μανουσογιαννάκη, όπου ενημερώθηκε, μεταξύ άλλων, από τη διευθύντρια της υπηρεσίας, Δέσποινα Λασκαρίδου, για τη μεταφορά όλου του αρχείου από τη Θέρμη στο κεντρικό κατάστημα.

Η ίδια έκανε λόγο και για τις τεράστιες δυνατότητες που έχει το τμήμα Απαλλοτριώσεων για τη λειτουργία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

«Επί 37 χρόνια άσκησα το επάγγελμα του μηχανικού και βρισκόμουν συνέχεια σε επαφή με τις πολεοδομίες. Γνωρίζω το αντικείμενό σας και ξέρω τα προβλήματα που δημιουργούνται στη δουλειά σας. Σας γνωρίζω καλά, γνωρίζω το έργο που επιτελείτε. Αισιοδοξούμε ότι θα εκλεγώ δήμαρχος. Θέλω να με αντιμετωπίζετε ως φίλο και συνάδελφο κι εσείς θα είστε οι καλύτεροί μου συνεργάτες. Η πολεοδομία διαθέτει έμπειρο και ικανό προσωπικό. Με την άρτια μεταξύ μας συνεργασία θα παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες. Αυτά που πρέπει να κάνουμε για την εξυπηρέτηση των πολιτών, θα τα κάνουμε. Το σύνθημά μας είναι “το είπαμε, θα το κάνουμε”, αλλά να θεωρείτε δεδομένο ότι θα κάνουμε περισσότερα, από όσα είπαμε», τόνισε ο Γιώργος Ορφανός.