Οι 6 τροφές που μπορούν να μας δώσουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι!

Το κρύο μπήκε για τα καλά στην ζωή μας καθώς οδεύουμε προς τον χειμώνα.

Είναι η εποχή της γρίπης και των ιώσεων που μας καταβάλουν σωματικά και ψυχολογικά.

Όπως είναι λογικό, ψάχνουμε τροφές και ροφήματα που θα μας δυναμώσουν και να μας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να αντέξουμε.

Και ποιο είναι το πιο σημαντικό; Η βιταμίνη C, φυσικά.

«Είναι ένα από τα πιο θρεπτικά συστατικά στο σώμα μας για συνολική υγεία», σύμφωνα με τους διατροφολόγους.

Έχει πολλά οφέλη, όπως, δυνατότερο ανοσοποιητικό σύστημα και χαμηλότερα επίπεδα ελεύθερων ριζών στο σώμα, καθιστώντας αυτό το αντιοξειδωτικό, σημαντικό για την πρόληψη κατά των ασθενειών.

Όμως, δεν είναι μόνο το πορτοκάλι που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, αλλά πολλές άλλες τροφές που μάλιστα έχουν πολύ περισσότερη βιταμίνη.

1. Κόκκινες πιπεριές

Αυτά τα χρωματιστά, τραγανά και χαμηλά σε θερμίδες λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνη C.

Unsplash/Vishang Soni
Unsplash/Vishang Soni

2. Παπάγια

Αυτό το εξωτικό φρούτο είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη Α και φυτικές ίνες.

Unsplash/Debora Cardenas
Unsplash/Debora Cardenas

3. Μπρόκολο

Το πράσινο λαχανικό περιέχει πολύ βιταμίνη C αλλά και πρωτεΐνη.

Unsplash/Reinaldo Kevin
Unsplash/Reinaldo Kevin

4. Φράουλες

Αυτά τα φρουτάκια έχουν όση βιταμίνη χρειάζεσαι. Μια κούπα είναι αρκετή.

Unsplash/Artur Rutkowski
Unsplash/Artur Rutkowski

5. Κίτρινο kiwi

Ένα τέτοιο φρούτο, έχει αρκετή βιταμίνη και περισσότερη από το παραδοσιακό, πράσινο.

Shutterstock
Shutterstock

5. Πράσινες πιπεριές Φλωρίνης

Εκτός από βιταμίνη C, το πικάντικο αυτό λαχανικό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου.

Shutterstock
Shutterstock

6. Ανανάς

Το τροπικό φρούτο είναι επίσης εξαιρετική πηγή μαγγανίου, ενός μεταλλικού στοιχείου που βοηθά στο να χτίσουμε κόκαλα και προάγει τον μεταβολισμό.

Unsplash/Toa Heftiba
Unsplash/Toa Heftiba
No Comments Yet

Comments are closed