Διαμαρτυρία Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για τις διακοπές ρεύματος

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής με την υπ’ αριθμ 3944/26.06.2019 επιστολή της προς τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ) και κοινοποίησή της προς τη Δ/νση Περιφέρειας Μακεδονίας – Θράκης με έδρα στον Πολύγυρο, αναφέρεται στο πρόβλημα που προέκυψε στην περιοχή της Ιερισσού από την διακοπή ρεύματος που προκλήθηκε στις 22 Ιουνίου 2019.

Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει :

Αξιότιμοι κύριοι,

Με την παρούσα επιστολή μας, μεταφέρουμε την έντονη δυσαρέσκεια που προκλήθηκε σε επαγγελματίες, επιχειρηματίες και κατοίκους της περιοχής της Ιερισσού στην Χαλκιδική, όπου κατά τη διάρκεια της βραδιάς του Σαββάτου της 22η Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε πολύωρη διακοπή ρεύματος, γεγονός που είχε σοβαρή επίπτωση στην λειτουργία των επιχειρήσεων τους, λαμβάνοντας υπόψη ότι βρισκόμαστε στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.

Διακοπές ρεύματος που συνοδεύονταν και από αντίστοιχη διακοπή στην παροχή νερού , αφού δεν λειτουργούσαν και τα πιεστικά μηχανήματα πολλών τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, με άμεση επίπτωση και στο τουριστικό προϊόν του νομού μας.

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι είμαστε στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου , όπου δεν παρατηρούνται ακόμα ακραία καιρικά φαινόμενα με υψηλές θερμοκρασίες (καύσωνας) και αθρόα προσέλευση τουριστών και επισκεπτών στον νομό μας, επιφυλασσόμαστε αν αυτή η διακοπή ρεύματος ήταν ένα τυχαίο γεγονός ή μια έκτακτη βλάβη, ή ένα πρόβλημα που δυστυχώς θα αντιμετωπίζουμε συνεχώς κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν και οφείλεται σε έλλειψη επαρκούς συντήρησης του δικτύου σας και σε ελλείψεις κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού και υλικών που απαιτούνται για την αντιμετώπισή τους.

Παρακαλούμε πολύ , για να μην αντιμετωπίσουμε άλλη παρόμοια δυσάρεστη κατάσταση σε οποιαδήποτε περιοχή του νομού μας κατά τη διάρκεια της φετινής καλοκαιρινής περιόδου και για να μην πληγούν οικονομικά οι επιχειρήσεις και γενικότερα οι τοπικές οικονομίες και κοινωνίες, φροντίστε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες εργασίες και ενέργειες από μέρους σας , ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια προβλήματα .

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και αναμένουμε να επιμεληθείτε άμεσα επί του θέματος .

No Comments Yet

Comments are closed