Το «Ασημένιο Βέλος», οι διαφωνίες και οι διευκρινήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στη διαβεβαίωση ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολιάζοντας δημοσιεύματα σχετικά με την άφιξη στην Ελλάδα και την παρουσίαση στην 83η ΔΕΘ της αμαξοστοιχίας ETR 480, το λεγόμενο «Ασημένιο Βέλος».

Ας μη ξεχνάμε πως μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να το υποδεχθούν .

Άλλωστε ειδικοί της ΟΣΕ θεωρούν, πιθανότερο να έρθουν στην Ελλάδα παλαιότερα μοντέλα (ETR 460 ή ETR 470) πιο συμβατά στις συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας διαψεύδοντας κυβερνητικές πηγές που λένε πως τα νέα τρένα που θα δρομολογηθούν στην Ελλάδα θα είναι της ίδιας τεχνολογίας με το Pendolino ETR 485, με διαφορετικούς συνδέσμους στα βαγόνια βάσει των εγχώριων αναγκών.

«Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία και προσθέτει:

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του «Ασημένιου Βέλους».

Και καταλήγει: «Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν».

No Comments Yet

Comments are closed