Τα μηνύματα της αγοράς για το 2019 από: Σαρρηγεωργίου, Ξηρογιαννόπουλο, Αντωνάκη

από Team MyPortal.gr
sms

Σε άρθρα τους που δημοσιεύονται στην τρίμηνη περιοδική έκδοση του ΣΕΜΑ, “BROKER’S TIME”, που κυκλοφορεί, ο Πρόεδρος της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΡΡΗΓΕΩΡΓΙΟΥ, o ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Πρόεδρος του ΣΕΜΑ και η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, δίνουν το στίγμα των στόχων και των προοπτικών της ασφαλιστικής αγοράς για το 2019.

Στο άρθρο του ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ κ Σαρρηγεωργίου, που έχει τίτλο “ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ 2019”, επισημαίνει μεταξύ άλλων:

“Για τη χώρα μας υπάρχει ένα κεντρικό ζητούμενο: να μπει σε μια σταθερή αναπτυξιακή τροχιά, μέσα από ενίσχυση των επενδύσεων, που θα βελτιώσουν τους δείκτες της απασχόλησης και της ανάπτυξης. Η ασφαλιστική αγορά, παραμένοντας δυνατή ακόμη και στην κρίση, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την κοινωνία και την οικονομία. Ο ρόλος της παραμένει κρίσιμος: να αξιοποιήσει την ισχυρή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει και να αποτελέσει σημαντικό πυλώνα σταθερότητας για τη χώρα. Το 2019, ο κλάδος θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί μέσα από την επενδυτική δυναμική που διαθέτει και τις λύσεις και προτάσεις που διαμορφώνει στα σημαντικά ζητήματα, όπως οι συντάξεις, η υγεία και οι φυσικές καταστροφές.”

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, Πρόεδρος του ΣΕΜΑ, στο editorial της έκδοσης με τίτλο “ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗ «ΖΥΓΑΡΙΑ» ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ” τονίζει μεταξύ άλλων:

“Οι νέες αυτές συνθήκες απαιτούν εγρήγορση και προσαρμοστικότητα από όλους μας. Απαιτούν «έξυπνα» αντανακλαστικά, άμεσες αποφάσεις και την αναζήτηση πρακτικών οι οποίες θα μας φέρουν ακόμη πιο κοντά στον πελάτη, όχι μόνο διότι ο ίδιος μας έχει ανάγκη –κι ας μην το συνειδητοποιεί κάποιες φορές–, αλλά γιατί, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, καλούμαστε να περιφρουρήσουμε τα κεκτημένα μας έναντι των νέων μεθόδων προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων, όπως είναι οι e-πωλήσεις, που πλέον απειλούν να ανατρέψουν τις ισορροπίες της αγοράς.
Βέβαια, για εμάς, τους μεσίτες ασφαλίσεων, το γεγονός και μόνο ότι διαφοροποιούμαστε ως προς τη θέση μας στην αγορά, καθότι «στεκόμαστε» από την πλευρά του πελάτη στη σύναψη κάθε ασφαλιστηρίου συμβολαίου, μας προσδίδει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.”

Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ, Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ, στο άρθρο της με τίτλο «ΠΑΡΑΘΥΡΟ» ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟ 2018, αναφέρει μεταξύ άλλων:

“Με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία, φαίνεται ότι η οικονομία, σταδιακά, ανακάμπτει. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018, η ιδιωτική κατανάλωση παρουσίασε αύξηση για πρώτη φορά μετά την αρνητική πορεία του 2017 και τη μηδενική μεταβολή του πρώτου τριμήνου του 2018. Η καταναλωτική εμπιστοσύνη επίσης αυξάνεται. Οι εξαγωγές κινήθηκαν δυναμικά, το ίδιο και οι επενδύσεις. Τα θετικά σημάδια για την πορεία της ελληνικής οικονομίας βελτιώνουν σημαντικά την ψυχολογία των αγορών και δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό, καθώς η ανεργία παραμένει σε υψηλά επίπεδα, υπάρχει υπερφορολόγηση, το δημογραφικό πρόβλημα συνεχίζει να πιέζει και πολλά άλλα.”

Διαβάστε τα άρθρα στο Brokers Time κάνοντας κλικ εδώ