Η απάντηση Μπίλια στον Μυλόπουλο για το Μετρό Θεσσαλονίκης

από Team MyPortal.gr
sms

O αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρις Μπίλιας δίνει, με επιστολή του στο MyPortal.gr, συνέχεια στο δημόσιο διάλογο που άνοιξε για την πρόοδο του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Μπίλλιας απαντάει στην κριτική που άσκησε σε άρθρο του ο πρώην πρόεδρος της “Αττικό Μετρό Α.Ε.” Γιάννης Μυλόπουλος.

Διαβάστε το άρθρο του κ. Μπίλια

Διαβάστε την απάντηση κ. Μυλόπουλου στο άρθρο του κ. Μπίλια 

Διαβάστε την ανταπάντηση του κ. Μπίλια στην ανοικτή επιστολή του κ. Μυλόπουλου:

“Κανείς δεν αμφισβητεί ότι επί των ημερών της προηγούμενης διοίκησης της Αττικό Μετρό, οι εργασίες κατασκευής του μετρό προχωρούσαν. Όμως όχι εντός του χρονοδιαγράμματος το οποίο παρουσιαζόταν.

Χωρίς διάθεση αντιπολιτευτικής αντιπαράθεσης επαναλαμβάνω, όπως έλεγα άλλωστε και τότε, ότι το μετρό, με τους ρυθμούς που προχωρούσε, δεν επρόκειτο να είναι έτοιμο νωρίτερα από το 2022, κάτι το οποίο προέκυπτε από πληροφόρηση από στελέχη τόσο της Αττικό Μετρό, όσο και του ανάδοχου.

Κατά τα άλλα, είναι γεγονός ότι το μετρό και ιδιαίτερα ο σταθμός Βενιζέλου, αποτέλεσε αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης. Αυτό το παραδέχτηκε και ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος μιλώντας στις «Ιστορίες» του ΣΚΑΪ με τον Τάσο Τέλλογλου, είχε δηλώσει ότι είναι εφικτό να γίνει απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου και ότι η in situ παραμονή των αρχαιοτήτων ήταν πολιτική απόφαση. Η παραδοχή αυτή, απέδειξε ότι οι αποφάσεις δεν ήταν τεχνοκρατικές, αλλά πολιτικές. Στόχος του άρθρου δεν ήταν η πολιτική αντιπαράθεση. Στόχος του άρθρου ήταν να αναδείξει ότι όταν τεχνοκρατικά ζητήματα μετατρέπονται σε πεδία πολιτικής αντιπαράθεσης, αφενός οδηγούν σε διχασμό της κοινωνίας, αφετέρου τα έργα καθυστερούν να αποδοθούν στους πολίτες.

Από τα λάθη του παρελθόντος πρέπει όλοι να διδασκόμαστε. Είναι ώρα να σταματήσουν οι φωνές και τα συνθήματα, είναι ώρα να πάψει η πολιτική εκμετάλλευση του μετρό, είναι ώρα να σταματήσει η προσπάθεια νέας εμπλοκής του. Είναι η ώρα που πρέπει να αφήσουμε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους, ώστε το 2023 η Θεσσαλονίκη να έχει επιτέλους μετρό.

Αυτός ήταν ο σκοπός και ο στόχος του άρθρου και όχι η αντιπαράθεση. Γι’ αυτό και δεν πρόκειται να ανταπαντήσω σε νέες αιτιάσεις”.

Πάρις Μπίλλιας,

Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας