Π. Μαρινάκης: Συμπεριφορές του τύπου «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» δεν γίνονται ανεκτές

από Team MyPortal.gr
sms

«Αναμένουμε τις εξηγήσεις του βουλευτή μας και θα δείτε την αντίδρασή μας», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης  όταν ερωτήθηκε για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» που εμπλέκεται ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης Λευτέρης Αυγενάκης, όταν ο τελευταίος διαπληκτίστηκε με υπάλληλο αεροπορικής εταιρείας.

Μιλώντας στον Ant1 ο κ. Μαρινάκης ανέφερε ότι «υπήρξε επικοινωνία με τον πρώην υπουργό, μόλις ήρθε στο φως αυτό το βίντεο. Θεωρώ ότι πρέπει να ειπωθεί μια συγνώμη σε κάθε περίπτωση και να δοθούν εξηγήσεις». Συμπλήρωσε ότι «θα βγει ανακοίνωση από τον ίδιο σε λίγο. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή του πρώην Υπουργού και πλέον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας».

Ο κ. Μαρινάκης επεσήμανε πάντως ότι «για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου μπορεί να δίνεται χρόνος, αλλά σε περιπτώσεις συμπεριφορών, αυτές κρίνονται ακαριαία και λογικές “ξέρεις ποιος είμαι εγώ”, δεν γίνονται αποδεκτές από τον Πρωθυπουργό».

Το περιστατικό καταγράφτηκε από τις κάμερες ασφαλείας του αεροδρομίου

 Λ. Αυγενάκης: Ζητώ συγνώμη – Το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο λεκτικής έντασης μόνο

Λίγο αργότερα, ο πρώην υπουργός σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα «Χ» αναφέρθηκε στο επεισόδιο στο οποίο ενεπλάκη, ζητώντας αρχικά «συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση» εκφράζοντας παράλληλα την έκπληξή του «από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου».

Παραδέχεται ότι υπήρξε περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας του αεροδρομίου και υποστηρίζει ότι  ο τελευταίος «αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος».

Αναλυτικά η ανάρτησή του

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο. Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου.

Πράγματι, υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβαση.

Τέλος, αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο, το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».