Λευτέρης Αυγενάκης: Πάει για διαγραφή μετά την επίθεση σε υπάλληλο του Ελ. Βενιζέλος

από Team MyPortal.gr
sms
Πάει για διαγραφή από τη ΝΔ ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά το περιστατικό στο οποίο καταγράφηκε να επιτίθεται σε υπάλληλο του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» επειδή έχασε πτήση.

Ο κ. Αυγενάκης νωρίτερα είχε δώσει εξηγήσεις για το περιστατικό και την συμπεριφορά του τόσο στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα όσο και στον διευθυντή της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρο Καλαφάτη.

Δείτε βίντεο με το επίμαχο περιστατικό:

Ο κ. Μητσοτάκης το πρωί, κατά πληροφορίες, ήταν οργισμένος με τη συμπεριφορά του βουλευτή και επί σειρά ετών συνεργάτη του, καθώς ο ίδιος ήθελε να δώσει το στίγμα της αντιμετώπισης των προβλημάτων της καθημερινότητας με την επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, όμως, το μήνυμα «θόλωσε» με τα όσα έγιναν. Παράλληλα, ο ίδιος έχει μηδενική ανοχή για αλαζονικές συμπεριφορές. Όλα αυτά προδιαγράφουν τις επικείμενες εξελίξεις.

Οι δηλώσεις Αυγενάκη μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο

«Είναι αυτονόητο ότι δέχομαι να υπάρξει άρση ασυλίας για να αναλάβω τις ευθύνες μου» πρόσθεσε το πρωί της Τετάρτης μιλώντας στο MEGA όπου επέμεινε ότι δεν υπήρξε χειροδικία αλλά ζήτησε να πάρει το τηλέφωνο για να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο. Παράλληλα μιλώντας στον ΣΚΑΪ είχε πει ότι δεν σκεφτόταν να παραιτηθεί από τη θέση του.

Ερωτηθείς για το θέμα, πριν τη δήλωσή του βουλευτή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης είπε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” δεν γίνονται ανεκτές». «Θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαια και συμπεριφορές “ξέρεις ποιος είμαι εγώ”» δεν είναι αποδεκτές» είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Αφού, δε, ενημερώθηκε για την δήλωση του κ. Αυγενάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σχολίασε «νομίζω θα επανέλθουμε».

Η δήλωση του Λευτέρη Αυγενάκη

Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.