Οι ομιλίες των αρχηγών, οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές που προηγούνται και… γαλάζιες φήμες

από Team MyPortal.gr
sms

Γράφει ο «Γέρων»

Την τελευταία εβδομάδα πριν τις κάλπες της 9ης Ιουνίου θα κορυφωθεί ο προεκλογικός αγώνας και στη Θεσσαλονίκη με τις επισκέψεις και ομιλίες των πολιτικών αρχηγών.  Έως τώρα έχουν κλειδώσει οι ομιλίες Μητσοτάκη, την Τετάρτη 5 Ιουνίου στο Λιμάνι, και στον ίδιο χώρο δύο ημέρες νωρίτερα του Ανδρουλάκη.  Την Τρίτη 4 Ιουνίου θα μιλήσει στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας ο Κουτσούμπας και ο Κασσελάκης θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη για την ομιλία του την Δευτέρα 3 Ιουνίου.  Μαζί με Ανδρουλάκη δηλαδή…

Άδωνης Γεωργιάδης και Νίκος Παναγιωτόπουλος θα μιλήσουν την Τρίτη σε συγκέντρωση παλιών στελεχών της ΝΔ στο Holiday Inn.  Την επομένη πραγματοποιούν στην πόλη ανοικτές προεκλογικές συγκεντρώσεις οι υποψήφιοι Θανάσης Εξαδάκτυλος και Δημήτρης Τσιόδρας.

Ακούω γαλάζιες γκρίνιες για τη στήριξη, καθόλου διακριτική, που δίνει Μαξίμου και Πειραιώς σε συγκεκριμένες υποψηφιότητες.

Στο περιθώριο της ολοήμερης επίσκεψης του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη, έπεσα σε μια συζήτηση στενών συνεργατών και ανθρώπων του περιβάλλοντός του.  Συζητούσαν για τους υποψηφίους και ποιοι προηγούνται βάσει των ερευνών.  Σας μεταφέρω τις εκτιμήσεις πως η εικόνα που υπάρχει είναι ότι προηγούνται, δίχως να έχω συγκρατήσει τη σειρά, Αυτιάς, Μεϊμαράκης, Δήμας,Βόζεμπεργκ και Μπελέρης και ακολουθούν Κεφαλογιάννης, Μελέτη, Σπυράκη, Κυμπουρόπουλος, Τσιόδρας, Πατουλίδου.

Πληροφορούμαι πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη ήθελε να μάθει για τις εξελίξεις στο Δήμο Θεσσαλονίκης και η εικόνα που του μεταφέρθηκε είναι πως η διοίκηση τα πάει καλά, το δήλωσε άλλωστε και ο ίδιος στη συνάντησή του με τον Αγγελούδη, και πως η αντιπολίτευση δεν υπάρχει…

Kαλά που έρχονται εκλογές και προχωράει τίποτα στη Θεσσαλονίκη.  Ανακοινώθηκε η αναστύλωση του «Κυβερνείου» καθώς και με μεγάλη καθυστέρηση το χρηματοδοτικό πλάνο για την ανάπλαση της ΔΕΘ. Kαι σχέδιο για τις επεκτάσεις του Μετρό βέβαια. Όσο δε αιρετική και αν ακουστεί η άποψή μου δεδομένων των πολυετών καθυστερήσεων για την κατασκευή της κεντρικής γραμμής, σωστά η “Ελληνικό Μετρό” έκανε αυτόν τον σχεδιασμό ώστε εφεξής να υπάρξει μια ορθολογική συνέχεια: να υπάρχει προτεραιοποίηση, σχέδιο ώστε να βρεθούν και χρηματοδοτήσεις για τις μελέτες και εν συνεχεία την κατασκευή.