Ζέρβας: Θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια για υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας

από Team MyPortal.gr
sms

Σε δήλωση για το μείζον θέμα της στάθμευσης στην πόλη προχωρά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, μέσω της οποίας υπογραμμίζει ότι η Διοίκηση “θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία Ελευθερίας”.

Ο Κ.Ζέρβας, με αφορμή και το πρόσφατο κλείσιμο του πολυόροφου πάρκινγκ επί της οδού Πολυτεχνείου, επισημαίνει ότι η αναγκαιότητα “για δημιουργία θέσεων πάρκινγκ στην πόλη αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό υπογραμμίζει ότι η Διοίκησή του θα προχωρήσει σε λύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, σημειώνοντας ότι αυτό θα γίνει με δρομολόγησή τους “από την αρχή και με μηδενική προεργασία”.

 

Η δήλωση του δημάρχου Θεσσαλονίκης έχει ως εξής:

Η εξέλιξη με το σφράγισμα του πολυόροφου parking στην οδό Πολυτεχνείου που είχε μισθωθεί από την ιδιοκτήτρια ΕΤΑΔ σε ιδιώτη, συνιστά ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών.
Λίγους μήνες πριν, η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης.

Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία.

Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους.

Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης.