Ξέμπλεξαν οι διαγωνισμοί για τη συντήρηση της Εγνατίας, προχωρά και η σύνδεση ΠΑΘΕ-ΟΛΘ

από Team MyPortal.gr
sms

Ξέμπλεξαν οι δύο διαγωνισμοί για την συντήρηση της Εγνατίας Οδού καθώς σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι δύο συμβάσεις είναι προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία αυτή, θα καλεστεί η ΑΚΤΩΡ ως ανάδοχος να υπογράψει τη σύμβαση για τη συντήρηση του άξονα για τα επόμενα δύο χρόνια. Η έκπτωση που έχει δοθεί είναι λίγο πάνω από 65%.

Ο διαγωνισμός για τον ανατολικό τομέα αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες (Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κομοτηνή-Σύνορα με Βουλγαρία). Ο δεύτερος αφορά στο τμήμα από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή.

Παράλληλα, η Εγνατία Οδός έδωσε νέα παράταση στις τρέχουσες δίδυμες εργολαβίες της συντήρησης της Εγνατίας Οδού μέχρι να ολοκληρωθεί ο παραπάνω διαγωνισμός. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο εργολαβίες (μία για τον ανατολικό και μία για τον δυτικό τομέα) πήραν παράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου 2021.

Για το διάστημα αυτό η ανάδοχος ΑΚΤΩΡ θα λάβει 5,54 εκατ. ευρώ και 5,98 εκατ. ευρώ αντίστοιχα δυτικό και ανατολικό τομέα για να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της.

Τώρα από πηγές κοντά στο θέμα, αναφέρεται στο ypodomes.com πως οι προσφυγές της ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά της ανάδειξης προσωρινού μειοδότη, απορρίφθηκαν από την ΑΕΠΠ.

Προχωρά και η σύνδεση ΠΑΘΕ-λιμανιού Θεσσαλονίκης
Παρόμοια τύχη έχει και ο διαγωνισμός για την οδική σύνδεση του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον έκτο προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 74,1 εκατ. ευρώ και ανάδοχο και εδώ την ΑΚΤΩΡ.

Μετά την απόφαση που δίνει στην Εγνατία Οδό την ευκαιρία να προχωρήσει τον διαγωνισμό, αναμένεται η ανακήρυξη της ΑΚΤΩΡ ως προσωρινής μειοδότριας και μέσα στον Φεβρουάριο η αποστολή της σύμβασης στο Ελεγκτικό για να εγκριθεί και να μπορέσει να υπογραφεί.

Οι 3 αυτές εργολαβίες έχουν συνολικό προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 214 εκατ. ευρώ και είναι στο πλαίσιο των πολλών έργων που τρέχει η Εγνατία Οδός Α.Ε. Η εταιρεία της οποίας ηγείται ο Κωνσταντίνος Κουτσούκος, μέσα στο 2020 προχώρησε έργα φαντάσματα, όπως το ορφανό χιλιόμετρο στην Ε.Ο. Μουδανιών-Ποτίδαιας και την εργολαβία-σκούπα Θέρμη-Γαλάτιστα.

Παράλληλα η εταιρεία συνεργαζόμενη με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα υλοποιήσει μέρος του μεγάλου προγράμματος αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας σε περισσότερα από 7.000 σημεία της χώρας.