Τρία κόλπα για να αποβάλεις το στρες της ημέρας

από Team MyPortal.gr
sms

Δεν χρειάζεται να είναι κρίση πανικού. Όλοι έχουμε βιώσει στιγμές έντονου άγχους για κάτι πολύ ή λιγότερο σοβαρό. Τα παρακάτω τρικ θα σε βοηθήσουν να δεις γρήγορα την κατάσταση στην πραγματική της διάσταση. Οι στρατηγικές αυτές βασίζονται στην αρχή της γνωσιακής συμπεριφορικής θεραπείας και μπορεί να σε ηρεμήσουν σε στιγμές έντονου άγχους ή όταν η διάθεσή σου πιάνει πάτο.

Το τρικ του πάγου

Κράτα ένα παγάκι κάτω από τα μάτια, πάνω από τα ζυγωματικά , για 30 δευτερόλεπτα. Η ενόχληση αυτή μπορεί να αποτραβήξει το μυαλό από τις αγχωτικές και αγωνιώδεις σχέσεις. Επιπλέον, το κρύο σε αυτή την περιοχή πυροδοτεί ένα αντανακλαστικό του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος, μειώνοντας το ρυθμό της αναπνοής και τους καρδιακούς παλμούς, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν να νιώσεις μια αίσθηση ηρεμίας.

Το τρικ του σκουπιδοτενεκέ

Γράψε σε ένα χαρτάκι αρνητικές σκέψεις όπως «δεν μπορώ να κάνω τίποτε σωστά» και μετά αναρωτήσου ειλικρινά εάν αυτό ισχύει στην πραγματικότητα. Έρευνα δείχνει πως συχνά οι σκέψεις μας διαστρεβλώνονται με διάφορους τρόπους, κάνοντάς μας να νιώθουμε άγχος, νευρικότητα και έλλειψη αυτοπεποίθησης. Στη συνέχεια, πέταξε το χαρτί αυτό στα σκουπίδια. Μελέτες έχουν δείξει πως ακόμη και μια τόσο απλή πράξη μπορεί να σε βοηθήσει να προσδιορίσεις αρνητικές σκέψεις και να σκεφτείς πιο ρεαλιστικά.

Το τρικ της σκάλας

Καθίστε αναπαυτικά, κλείστε τα μάτια και πάρτε βαθιές ανάσες. Οραματιστείτε με κάθε λεπτομέρεια τον εαυτό σας να κατεβαίνει αργά μια στρογγυλή σκάλα, από τη ζαλάδα που νιώθετε όταν είστε στην κορυφή της μέχρι τον ήχο των ποδιών σας σε κάθε σκαλοπάτι. Όσο πιο ζωντανά “μπείτε” σε αυτή την άσκηση, τόσο λιγότερος χώρος θα μείνει στο εγκέφαλό σας για αρνητικές σκέψεις.