Το rebranding του Θόδωρου Καράογλου

Νέες μεθόδους επικοινωνίας φαίνεται πως εφαρμόζει ο βουλευτής και πρώην υπουργός Θόδωρος Καράογλου.  Δια χειρός της κόρης του Βανέσας εμφάνισε στα social media ένα βίντεο με το οποίο καλεί τους πολίτες να ψήσουν σπίτι την Τσικνοπέμπτη.

Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τέλος παρουσιάζεται το νέο logo που θα χρησιμοποιεί εφεξής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αποτελείται απο τα αρχικά του.

Δεν ξέρω αν αυτό σηματοδοτεί και μια νέα πολιτική περίοδο για τον γαλάζιο βουλευτή που προ ημερών συναντήθηκε στο Μαξίμου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

No Comments Yet

Comments are closed