Τηλεφωνική και ηλεκτρονική η εξυπηρέτηση των καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ

από Team MyPortal.gr
sms

Σε εφαρμογή των έκτακτων προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19, η ΔΕΥΑΚ καλεί τους καταναλωτές να μην προσέρχονται στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης παρά μόνο για επείγουσες περιπτώσεις.
Η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται είτε τηλεφωνικά (τηλ. επικοινωνίας 23410 29330) είτε διαδικτυακά μέσω του συνδέσμου ‘’Επικοινωνία’’ στον ιστότοπο της ΔΕΥΑ Κιλκίς www.deayk.gr με αναγραφή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης και του τηλεφώνου τους.
Για όσο διαρκέσει η κατάσταση έκτακτης ανάγκης:
– Τα ταμεία της ΔΕΥΑ θα παραμείνουν κλειστά.
– Οι πληρωμές στη ΔΕΥΑ θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά (μέσω του διατραπεζικού συστήματος ‘’ΔΙΑΣ’’).
– Δε θα επιβάλλονται προσαυξήσεις.
– Δε θα γίνονται διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών.