Τι είπε ο Ανδρουλάκης από την Θεσσαλονίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

από Team MyPortal.gr
sms

Την ανάγκη για ένα κράτος το οποίο δεν θα είναι εργαλείο ρουσφετιών για την εκάστοτε κυβέρνηση αλλά σύμμαχος του αδύναμου πολίτη επισήμανε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης σε συνάντηση με εθελοντές Πολιτικής Προστασίας και στελέχη της ΕΜΑΚ στη Θεσσαλονίκη. «Γιατί βλέπουμε νέα παιδιά να ξεχύνονται στους δρόμους; Δώσαμε τα χρήματα που έπρεπε στο Εθνικό Σύστημα Υγείας για να έχουμε καλύτερη υγεία; Δώσαμε τα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης στην παιδεία, για να έχουν καλύτερη παιδεία; Δώσαμε τα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης στο πιο πράσινο μέσο της εποχής μας που είναι το τρένο, για να έχουν καλύτερα τρένα και με περισσότερη ασφάλεια;

Τι απ’ αυτά έγινε τα τελευταία χρόνια; Γι’ αυτό υπάρχει αυτή η αγανάκτηση. Για την αδικία εις βάρος των πιο αδύναμων Ελλήνων. Τις αδικίες και την αγανάκτηση πρέπει όχι κάποιοι να την εργαλειοποιήσουν, όπως έκαναν στο παρελθόν, αλλά να απαντήσουμε με λύσεις, με προτάσεις, με μια αλλαγή σελίδας που έχει ανάγκη ο τόπος. Με ένα κράτος -που το ξαναλέω- δεν θα είναι στον εκάστοτε κυβερνώντα ένα εργαλείο ρουσφετιών, αναξιοκρατίας και ατιμωρησίας. Αλλά θα είναι ένα όπλο που θα υπερασπίζεται τον πιο αδύναμο Έλληνα και θα εγγυάται ένα κοινωνικό συμβόλαιο προοπτικής, ιδιαίτερα για τις επόμενες γενιές», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Ανδρουλάκης επισκέφθηκε τους πυροσβέστες της 2η ΕΜΑΚ και εθελοντές της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θέρμης τους οποίους και ευχαρίστησε για την συνεισφορά τους στην αντιμετώπιση του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Αναφορικά με το δυστύχημα και το αν έχουν ευθύνες και οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο απάντησε: «Η ευκολότερη διαδρομή των πολιτικών για να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους, είναι να τις διαχέουν στο μακρινό παρελθόν. Η σύμβαση έγινε το 2014. Ας μείνουμε, λοιπόν, στα στοιχεία και όχι στις θεωρίες και στις ”συγγνώμες” κατόπιν πολλών ημερών από την τραγωδία. Και ας έχουμε και ενσυναίσθηση. Η σύμβαση έγινε το 2014. Προέβλεπε, σε δύο χρόνια, να έχει ολοκληρωθεί ένα έργο 41 εκατ., ώστε να έχουμε τηλεδιοίκηση πρώτου βαθμού, όταν η Ευρώπη πάει ήδη στον δεύτερο βαθμό τηλεδιοίκησης. Το έργο αυτό δεν υλοποιήθηκε το 2016. Δεν υλοποιήθηκε καν το 2017. Πήρε επτά συνεχόμενες παρατάσεις επί ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τηλεδιοίκηση και σε ένα σύγχρονο τρόπο λειτουργίας των σιδηροδρόμων να μην μπορεί να αποφευχθεί το ανθρώπινο λάθος και να θρηνήσουμε μια τραγωδία».