Θεσσαλονίκη Μαζί: Ο σταθμός της Βενιζέλου πρέπει και θα συνεχίσει με τον υπάρχοντα σχεδιασμό

από Team MyPortal.gr
sms

Επίθεση στον νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης και τον περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας εξαπολύει με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη “Θεσσαλονίκη Μαζί” με αφορμή τις τοποθετήσεις τους για τα αρχαία του σταθμού Βενιζέλου.

Όπως υποστηρίζουν τα μέλη της παράταξης σε ανάρτησή τους στο facebook δεν μπορεί να υπάρξει καμία διαπραγμάτευση με τη μνήμη της πόλης.

“Ο σταθμός της Βενιζέλου, κ. Ζέρβα, κ. Τζιτζικώστα δεν μπορεί να είναι ένα μουσείο, είναι η μνημειακή εικόνα “της πόλης στο εσωτερικό της πόλης”. Δεν μπορεί ένα ζωντανό κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς μας να αντιμετωπίζεται ως ένα αρχαιολογικό εύρημα που μπορεί να αποσπάται και να επανατοποθετείται”, αναφέρουν μεταξύ άλλων και τονίζουν ότι: “Ο σταθμός της Βενιζέλου πρέπει και θα συνεχίσει με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, για την ανάδειξη των πολλαπλών προσώπων της ίδιας της πόλης. Οποιοσδήποτε άλλος σχεδιασμός θα είναι καταστροφικός στο πριν και στο τώρα”.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

Καμία διαπραγμάτευση με τη μνήμη της πόλης.

Ο σταθμός της Βενιζέλου, κ. Ζέρβα, κ. Τζιτζικώστα δεν μπορεί να είναι ένα μουσείο,είναι η μνημειακή εικόνα “της πόλης στο εσωτερικό της πόλης”.

Δεν μπορεί ένα ζωντανό κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς μας να αντιμετωπίζεται ως ένα αρχαιολογικό εύρημα που μπορεί να αποσπάται και να επανατοποθετείται.

Η “Μέση Οδος” είναι η ιστορία της πόλης μας,η καταγραφή της στους αιώνες,είναι το σημείο της διαδρομής μας στο σήμερα,η ταυτότητα μας και αυτό δεν το διαπραγματευόμαστε.

Ας γίνει επιτέλους κατανοητό σε ολους , ότι δεν μπορουν να παρεμβαίνουν κατά πως τους εξυπηρετεί, στην ιστορία μας,εξυπηρετώντας συμφέροντα και εμμονές.

Ο σταθμός της Βενιζέλου πρέπει και θα συνεχίσει με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, για την ανάδειξη των πολλαπλων προσωπων της ίδιας της πολης.

Οποιοσδηποτε άλλος σχεδιασμός θα είναι καταστροφικος στο πριν και στο τώρα.

Εκτός από την έλλειψη σεβασμού στην ιστορία της πόλης,μια καινούρια μελέτη για την απόσπαση των αρχαίων θα σημαίνει χρονική καθυστέρηση και αύξηση του κόστους του έργου.