Διασωληνωμένη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑνοσηλεύεται η 36χρονη που υπέστη καρδιακή ανακοπή το πρωί της Τρίτης στους Αμπελόκηπους της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νεαρή, που υπέστη ανακοπή ενόσω βρισκόταν σε γυμναστήριο, νοσηλεύεται στη ΜΕΘ και έχει υποβληθεί σε εξετάσεις, οι οποίες θα διαλευκάνουν την κλινική της εικόνα.
Υπενθυμίζεται πως το συμβάν σημειώθηκε στις 10:30 όταν η 36χρονη, η οποία βρισκόταν σε γυμναστήριο στην οδό Ελευθερίας, υπέστη ανακοπή. Στο σημείο έσπευσε διασώστες του ΕΚΑΒ και μετά από προσπάθειες ΚΑΡΠΑ επετεύχθη επαναφορά της αυτόματης κυκλοφορίας και στη συνέχεια διεκομίσθη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
