Σε νέες δραστηριότητες, συμπληρωματικές με την βασική του λειτουργία, προχωρά ο όμιλος ΕΛΤΑ με στόχο να αυξήσει τις πηγές εσόδων του. Το νέο εγχείρημα του ομίλου είναι μια ψηφιακή αγορά (marketplace) με την ονομασία ecouriermarket.com.
Η νέα πλατφόρμα, συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.
Το ecouriermarket.gr βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τις αρχές του μήνα, έχοντας ήδη ενσωματώσει στις πρώτες επτά ημέρες της δοκιμαστικής του λειτουργίας 90 καταστήματα.
Πηγές του ομίλου εκτιμούν ότι μέχρι το τέλος του μήνα, όπου θα έχει ολοκληρωθεί η πιλοτική λειτουργία, θα έχουν ενσωματωθεί άλλα 50 και πλέον καταστήματα με τον συνολικό αριθμό προϊόντων να φτάνει το 1 εκατομμύριο.
Η νέα προσπάθεια των ΕΛΤΑ γίνεται σε ένα χώρο με δυνατούς παίχτες, όπως το Skroutz και τα Public και ενώ προχωρά και το shopflix..gr του ομίλου Μαρινάκη.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προτάσσουν από τα ΕΛΤΑ είναι το δίκτυο διανομής της ΕΛΤΑ Courier αλλά και ότι σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής με την οποία οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.
Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr. η οποία προσφέρει και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.
Επιπλέον πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:
• Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier.
• Live τεχνική υποστήριξη.
• Δημιουργία online αποθήκης, για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων.
• Σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting.
• Δημιουργία ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις.
• Παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.
Οι συνδρομές για τις εταιρείες που θέλουν να γίνουν μέλος ξεκινούν από μηδενική και φθάνουν μέχρι και 99,90 ευρώ το μήνα ανάλογα με τις παροχές που περιλαμβάνει το πακέτο.
Τα πακέτα περιλαμβάνουν ανάλογα από Φιλοξενία, Λογότυπο επιχείρησης, Subdomain, Στοιχεία Επικοινωνίας – Χάρτης, Mobile Site, Chat, Blog, Promotions, Media Corner, Νομικά έξοδα, όροι χρήσης κτλ., Help desk με εκπρόσωπο, Σύνδεση με social(facebook, instagram ,youtube), Σύνδεση του eshop με Viva Wallet, Αντικαταβολή, μετρητά, Αποστολή Newsletters μέσω mailchimp, Σύνδεση google tracking, statistics, Email Service, Loyalty program, συλλογής πόντων, Δημιουργία custom menu-κατηγοριών, συνολικός αριθμός προϊόντων (από 100 έως Unlimited), Api σύνδεσης με εξωτερικές εφαρμογές, Δυνατότητα διασύνδεσης με εμπορικά προγράμματα για ενημέρωση αποθεμάτων / τιμών, Σύνδεση εταιρικού ονόματος (domain)