«Καινοτομία στις υποδομές δεν είναι να ακυρώνεις τους διαγωνισμούς που υπάρχουν από την προηγούμενη κυβέρνηση και το σχεδιασμό για να προωθείς πολιτικάντικα τις δικές σου θέσεις» ήταν το σχόλιο του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργού Υποδομών-Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη κατά την ομιλία του στο 5ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Σπίρτζης παρέθεσε παραδείγματα που στον ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν σημάδια κακοδιαχείρισης της Κυβέρνησης στην ανάπτυξη των υποδομών: «Ανάπτυξη δεν είναι να χρησιμοποιείς πόρους που προορίζονται για την απολιγνιτοποίηση που τη χρειάζεται η Μακεδονία για να κάνει παραγωγική δομή και να τα ρίχνεις σε οδικά έργα στον Ε65 στο βορειοδυτικό τμήμα, δεν είναι να ακυρώνεις διαγωνισμούς από την προηγούμενη κυβέρνηση και να σπαταλάς πόρους που προορίζονται για αντιπλημμυρικά έργα, αλλού. Αυτά είναι ενδεικτικά του τι έχουμε ζήσει αυτά τα δυόμισι χρόνια και τι θα έπρεπε να έχει προχωρήσει. Πώς θα γίνει η Θεσσαλονίκη το επίκεντρο των διεθνών μεταφορών όταν δεν υπάρχει η συμφωνία με τη Βουλγαρία, όταν η διασύνδεση των λιμανιών της βορείου Ελλάδας – Βουλγαρίας προβλεπόταν και δεν έχει ποτέ μα ποτέ στο ελληνικό κοινοβούλιο;
Σχετικά με το οδικό δίκτυο Θέρμη – Γαλάτιστα, ο Βουλευτής υποστήριξε πως «δεν θα τελειώσει ποτέ και το ξέρουμε όλοι πάρα πολύ καλά». Σχετικά με το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως «από ε΄κει που επί ΣΥΡΙΖΑ το κάναμε σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο, πλέον γίνεται σε τέσσερις ώρες και αυτό, έχει μεγαλώσει και αυτό το χρονικό διάστημα.
Σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε πως πρέπει να επεκταθεί προς τις Δυτικές συνοικίες και προς το αεροδρόμιο, ενώ υπογράμμισε πως οι συγκοινωνίες θα πρέπει ακολουθούν τις βασικές υποδομές της πόλης και τις ανάγκες των πολιτών υπακούοντας στον πολιτισμό και σεβόμενες το παρελθόν του λαού. «Ένα έργο δεν πρέπει να τσακίζει την πολιτιστική κληρονομιά αλλά να δίνει ένα όραμα στους πολίτες και να σεβαστεί τα παιδιά μας»