Πλατφόρμα από το ΤΕΕ/ΤΚΜ για τα προβλήματα στο «Εξοικονομώ»

από Team MyPortal.gr
sms

Ούτε για 24 ώρες λειτούργησε κανονικά η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος “Εξοικονόμηση κατ΄οίκον ΙΙ”, προτού αντιμετωπίσει και πάλι προβλήματα και βρεθεί εκ νέου εκτός λειτουργίας, αναφέρει το ΤΕΕ/ΤΚΜ. Με βάση στοιχεία του ΥΠΕΝ, μόνο κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας της πλατφόρμας, περίπου 14.500 ενδιαφερόμενοι είχαν ξεκινήσει να καταχωρίζουν στοιχεία, 6.500 έφτασαν μέχρι το τελικό στάδιο της διαδικασίας και περί τις 500 αιτήσεις είχαν ολοκληρωθεί και πρωτοκολληθεί.

Αναφέρεται επίσης ότι οι όποιες καθυστερήσεις ανέκυψαν στη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, σύντομα αντιμετωπίστηκαν. Η πραγματικότητα όμως, όπως τη βιώνουν πολίτες και μηχανικοί, “ξεμπροστιάζει” τους αριθμούς: ταλαιπωρία, κοροϊδία, προχειρότητα, ασυνεννοησία και τελικά -φευ!- ανικανότητα. Αυτό είναι δυστυχώς το δια ταύτα. Ή με μόνο μία λέξη: αλαλούμ.

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ, που με επιστολή του στον αρμόδιο υπουργό είχε επισημάνει εγκαίρως το ενδεχόμενο σοβαρών προβλημάτων στη λειτουργία του συστήματος  ξεκίνησε τον εντοπισμό και καταγραφή προβλημάτων στη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, προκειμένου να διατηρεί άμεση επαφή με προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι στη χρήση της. Επιδιώκοντας την συστηματική καταγραφή αυτών των προβλημάτων, το ΤΕΕ/ΤΚΜ δημιούργησε ειδική φόρμα στην οποία οι συνάδελφοι μπορούν να δηλώσουν τα σημεία στα οποία έχουν εντοπίσει συγκεκριμένα προβλήματα. Το ΤΕΕ/ΤΚΜ ανακοίνωσε πως θα καταβάλει προσπάθεια για την άμεση επίλυση των προβλημάτων με παρέμβασή του στο ΥΠΕΝ.