OΑΣΘ: Θα έχουμε 500 λεωφορεία το φθινόπωρο. Θα βελτιωθούν τα δρομολόγια;

από Κρινής Παναγιώτης
sms

Τρέχουν και δεν φτάνουν στην κυβέρνηση για να προλάβουν τον Σεπτέμβριο, περίοδος εγκαινίων της ΔΕΘ και κατά συνέπεια, παρουσίας του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη.

Ο πρωθυπουργός θέλει να ανακοινώσει την αύξηση των λεωφορείων, άρα και των δρομολογίων, από το βήμα της έκθεσης.

Το στοίχημα δε φαίνεται να συγκεντρώνει και πολλές πιθανότητες. Το σίγουρο είναι πως θα υπάρχει το θα.

Ας βάλουμε τα στοιχεία στη σειρά.

Η σημερινή κυβέρνηση εντόπισε σωστά, πως η μόνη λύση για τη συγκοινωνία είναι η αύξηση των λεωφορείων. Το ζήτημα είναι πως οι διαδικασίες έπρεπε να γίνουν πιο γρήγορα και τα λεωφορεία να βρίσκονται ήδη, στους δρόμους της πόλης.

Προχωρά ο διαγωνισμός για την προμήθεια 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων και επιπλέον 50 από τη δωρεά του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Από τα 230 νέα οχήματα, ελάχιστα θα έχουν αναλάβει έργο στις αρχές Σεπτεμβρίου καθώς ο ΟΑΣΘ θα τα παραλαμβάνει σταδιακά. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, τότε,  αυτό το σενάριο συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.

Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, πως ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας  κινείται ευέλικτα, παρά τις διαδικαστικές δυσκολίες ενός δημόσιου οργανισμού. Ετοίμασε γρήγορα ότι απαιτούνταν για την προεργασία του διαγωνισμού και αν το υπουργείο δρούσε πιο σύντομα τότε τα λεωφορεία θα έφθαναν πριν τον Σεπτέμβριο, στα αμαξοστάσια του οργανισμού.

Να θυμηθούμε πως η κοινή γνώμη είχε παραδοσιακά τη χειρότερη άποψη για τον ΟΑΣΘ, ακόμα και όταν τα λεωφορεία που κινούνταν ήταν 500 περίπου, πριν το 2016.

Ακολούθησαν τα χειρότερα σενάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως υπήρξε μέρα που ο αριθμός των εν κινήσει λεωφορείων ήταν 212.

Μιλάμε για ολική κατάρρευση.

Τώρα, η πόλη θα πανηγυρίζει διότι θα επιστρέψει στην προηγούμενη κατάσταση, 500 λεωφορεία, ακολουθώντας μια σκληρή πραγματικότητα. Υπήρξαν και χειρότερα και τα ζήσαμε.

Είναι πολύ σημαντικό, πως θα προχωρήσει μια μελέτη αλλαγής δρομολογίων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Κάτι που είναι απαραίτητο, ειδικά με την λειτουργία του μετρό την επόμενη τριετία.

Είδομεν…