Ο Χ.Θεοχάρης για την επιστροφή του Τουρισμού στην κανονικότητα

«Κανείς μας δεν ήταν προετοιμασμένος για αυτό που ζούμε, κανείς δεν περίμενε πως η πανδημία θα έκλεινε στο σπίτι 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους. Κανείς δεν φανταζόταν ότι θα ήμασταν σε έναν πόλεμο με έναν αόρατο εχθρό. Ο κόσμος όπως τον γνωρίζαμε αλλάζει βίαια και ραγδαία.  Κανείς επίσης δεν μπορεί να προβλέψει πότε θα τελειώσει αυτή η περιπέτεια για μπορέσουμε να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος».

Με αυτά τα λόγια ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, κατά τη διάρκεια  της παρουσίασης της πλατφόρμας  «Greece From Home» μέσω τηλε-συνέντευξης, σκιαγράφησε την πρωτόγνωρη, όπως τη χαρακτήρισε, κατάσταση με την οποία βρισκόμαστε αντιμέτωποι.

«Δεν  μπορούμε να ορίσουμε μια ημερομηνία μετά την οποία θα επιστρέψουμε σε μια κανονικότητα. Η επόμενη ημέρα αποτελεί ένα δύσκολο και πολύπλοκο σταυρόλεξο», όπως είπε.

«Πρώτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα είναι η υγεία. Ο ελληνικός Τουρισμός θα μπορέσει να ανακάμψει, εφόσον η χώρα βγει νικήτρια καταρχάς σε υγειονομικό επίπεδο» τόνισε.

Αμέσως μετά, όπως εξήγησε ο υπουργός Τουρισμού, το επόμενο project είναι οι δράσεις που θα υλοποιηθούν για την επόμενη μέρα, ανάλογα το πότε θα ολοκληρωθεί η κρίση. «Θα έχετε να δείτε και να ακούσετε και άλλες πρωτοβουλίες» εξήγησε.

Έμφαση, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, θα δοθεί στην ενίσχυση του εσωτερικού Τουρισμού. «Ο εσωτερικός τουρισμός είναι διέξοδος για τη στήριξη της βιομηχανίας σε αυτή την πολύ δύσκολη χρονιά» τόνισε. Επιπλέον, το γρήγορα άνοιγμα των συνόρων, εάν αυτό καταστεί εφικτό, θα δώσει στον ελληνικό Τουρισμό ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Την ίδια ώρα, από τις βασικές προτεραιότητες θα αποτελέσει η επέκταση της τουριστικής περιόδου.

«Μας απασχολεί η δυνατότητα των επιχειρήσεων να επιβιώσουν. Υπάρχει όμως μια αλυσίδα στον τουριστικό χώρο που ξεπερνά τα όρια της Ελλάδα, όπως για παράδειγμα ποια θα είναι η κατάσταση των tour operators και των αεροπορικών εταιρειών».

«Είναι προφανές πως ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σκληρός την επόμενη ημέρα» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.

Ενδυνάμωση του brand του ελληνικού Τουρισμού

«Αυτή η πρωτοβουλία είναι εξαιρετικά σημαντική κι ελπίζω να χαρίσει ελπίδα και αισιοδοξία. Η Ελλάδα μένει στο σπίτι αλλά δε μένει πίσω. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας» υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.

Η πρωτοβουλία Greece From Home, με βασικό μήνυμα «από το σπίτι», έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Η νέα πλατφόρμα, όπως αναφέρθηκε, δεν έχει στόχο την ζήτηση, αλλά την ενδυνάμωση του brand του ελληνικού Τουρισμού, φέρνει ξανά τη χώρα στο προσκήνιο και επιτρέπει στους επισκέπτες να μείνουν συνδεδεμένοι. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες του χώρου για δωρεάν ψηφιακές δεξιότητες και εκπαίδευση από το σπίτι.

«Δεν προσπαθούμε να πούμε ελάτε στην Ελλάδα αργότερα. Επικεντρωνόμαστε στο κομμάτι του κοινωνικού μηνύματος και το κάνουμε μέσα από περιεχόμενο που σχετίζεται με τη χώρα μας. Αυτή η στρατηγική θεωρούμε ότι θα αποδώσει καλύτερα» υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.

«Στόχος να κρατηθεί ζωντανή η μνήμη και η επιθυμία, δεν είναι στόχος να δημιουργηθεί ζήτηση» ανέφερε χαρακτηριστικά η Διευθύνων Σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

 

 

 

πηγή: capital.gr

No Comments Yet

Comments are closed