Με θετικό πρόσημο ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη – Τι δηλώνουν Λιάμας, Τσαμασλής και Καραγιάννη

από Team MyPortal.gr
sms

Της Ελένης Ζέρβα

Ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας και δύο δήμοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Βόλβης και ο Δήμος Θερμαϊκού, φρόντισαν να προωθήσουν το τουριστικό τους προϊόν γνωρίζοντας τη δικαίωση.  Παρόμοια η εικόνα και μέσα στην πόλη με τη Θεσσαλονίκη να υποδέχεται φέτος πολλούς ξένους τουρίστες.  Στην “Π” μιλούν οι δήμαρχοι Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, ο δήμαρχος Θερμαϊκού Γιώργος Τσαμασλής και η αντιδήμαρχος Πολιτισμού-Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη.

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Κάνοντας τον δικό του απολογισμό ο Δήμος Βόλβης, που διατηρεί τη γαλάζια σημαία σε 8 οργανωμένες ακτές του, είδε τον τουρισμό να απογειώνεται σε Ασπροβάλτα, Βρασνά και Σταυρό, όπου οι παραλίες γέμισαν από χιλιάδες Έλληνες και ξένους τουρίστες. Η αδιάλειπτη παρουσία του στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Σερβίας, σε τρεις χώρες όπου έχει συνάψει συνεργασίες με δήμους και περιφέρειες, η λειτουργία  πολύγλωσσου τουριστικό portal και η δημιουργία  διαδικτυακού χάρτη και οδηγό με αξιοθέατα, ήταν κινήσεις που όπως φαίνεται, έφεραν αποτελέσματα. Ο Δήμαρχος Βόλβης, Διαμαντής Λιάμας, δεν κρύβει την ικανοποίησή του, επισημαίνοντας:

«Βλέπουμε ότι αποδίδει καρπούς το στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης που εφαρμόζουμε εδώ και πολλά χρόνια και μάλιστα υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις Έχουμε αγαστή συνεργασία με όλες τις τουριστικές επαγγελματικές ενώσεις του δήμου και «τρέξαμε» εγκαίρως διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντός κι εκτός Ελλάδας. Σημαντικότερο όμως εφόδιο μας είναι η εγκάρδια φιλοξενία των κατοίκων μας, πάνω στην οποία θα στηρίξουμε τα επόμενα βήματα μας: την οικοτουριστική ανάδειξη της λίμνης Βόλβη και την προσέλκυση Ελλήνων επισκεπτών από τις μεγάλα αστικά κέντρα σε όλη τη διάρκεια του έτους».

ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ

Χιλιάδες τουρίστες κατέκλυσαν και φέτος το καλοκαίρι τις παραλίες του Δήμου Θερμαϊκού για μία ανάσα δροσιάς. Τόσο η προσπάθεια της Διοίκησης, όσο και των επαγγελματιών του επισιτιστικού κλάδου έδρεψαν καρπούς, που μεταφράζονται σε γεμάτα τραπέζια και καρέκλες, τις περισσότερες ημέρες της τουριστικής περιόδου.

«Ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία, αλλά και η έμφαση που δώσαμε για τη βελτίωση βασικών τουριστικών υποδομών, μας επιβεβαίωσαν, ως προς τις εκτιμήσεις μας, και μας έδωσαν τη δύναμη να συνεχίσουμε πιο δυναμικά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας…  την εξαιρετική ποιότητα νερών, την  οργάνωση της ακτής, τις εγκαταστάσεις υγιεινής, την πληροφόρηση του κοινού για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την ασφάλεια επισκεπτών και λουόμενων, τις υπηρεσίες για ΑΜΕΑ, τον ναυαγοσωστικό εξοπλισμό, την προστασία της φύσης στο χώρο της ακτής και γύρω από αυτήν», επισημαίνει ο Δήμαρχος, Γιώργος Τσαμασλής.

 

Τουρισμός 12 μήνες τον χρόνο, με παγκόσμια αναγνώριση!

ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ξεπερνώντας τα εμπόδια της πανδημίας, παλεύοντας με την αύξηση του ενεργειακού κόστους και παρά τον πόλεμο στην Ουκρανία, η Θεσσαλονίκη υποδέχθηκε μεγάλο αριθμό τουριστών, από όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας ότι έχει αποκτήσει αναγνωσιμότητα και έχει τοποθετηθεί στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι άκρως ικανοποιητικά. Η πληρότητα των καταλυμάτων, όλο το καλοκαίρι, αλλά και τον Σεπτέμβριο, που η ΔΕΘ αποτελεί σημείο αναφοράς, αγγίζει το 100%.

Επίσης παρουσιάζεται βελτίωση των ποιοτικών δεικτών  στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης με αύξηση των διανυκτερεύσεων 2,7 μέσο όρο ανά επισκέπτη, από 1,9 και αύξηση της μέσης δαπάνης ανά επισκέπτη . «Αυτό δεν οφείλεται σε κάποιον αυτόματο πιλότο. Με μεθοδική προσπάθεια και πολύ στοχευμένη και συντονισμένη προβολή, το όνομα της πόλης αρχίζει να «παίζει» εκεί που πριν ήταν εντελώς άγνωστο. Αξιοποιώντας κάθε μέσο, ενδυναμώσαμε την εξωστρέφεια της πόλης, έτσι ώστε η πόλη να μην αντιμετωπίζεται μόνο ως citybreak προορισμός αλλά να καθιερωθεί ως προορισμός εμπειρίας, όπου ο κάθε επισκέπτης έχει πολλά να δει, πολλά να γευτεί και πολλά να βιώσει. Η χρονιά ακόμη δεν έχει «κλείσει» για να κάνουμε το λογαριασμό, αλλά παραμένουμε αισιόδοξοι» δηλώνει στην εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη.

(Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Πολιτική”, 9-9-2022)