Καμπάνια του ΕΕΘ για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου

Η καμπάνια,  περιλαμβάνει καλαίσθητα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, θα τρέξει σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, το ΕΕΘ.
Η αφίσα ετοιμάστηκε για να αναρτηθεί σε κάθε κατάστημα για να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα αλλά και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων.
Στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.
Τα σποτ «βγαίνουν στον αέρα» με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς και απευθύνονται στους καταναλωτές που σταδιακά επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον! Και γι’ αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν!

Το Τηλεοπτικό σποτ του ΕΕΘ:

No Comments Yet

Comments are closed