Γ. Καραγιάννης: Έργα ύψους 5 δισ. ευρώ το επόμενο διάστημα στις υποδομές

Απαντάμε στο φλέγον θέμα της καθημερινότητας στην Αττική, το κυκλοφοριακό, με έργα όπως το Τραμ και το Μετρό προς Πειραιά, τη Γραμμή 4 του Μετρό, τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής και το τρένο προς Λαύριο και Ραφήνα, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό, τονίζει σε συνέντευξή του ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. Προχωράμε, υπογραμμίζει ο κ Καραγιάννης, τη σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, μαζί με την ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά. Εισάγουμε ως νομοσχέδιο στη Βουλή ένα νέο μοντέλο σύλληψης και ωρίμανσης νέων έργων, μέσω πρότυπων προτάσεων, από τον ιδιωτικό τομέα. Αλλάζουμε την εικόνα της Θεσσαλονίκης με το Μετρό και τη Νέα Περιφερειακή Ανατολική Οδό, το γνωστό Flyover. Δημοπρατούμε 4 οδικούς άξονες. Ξεκινάμε 6 νέα σιδηροδρομικά έργα και 20 Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. «Κάνουμε το «Brain Gain» πράξη και ο κλάδος των υποδομών γίνεται η θρυαλλίδα της εκρηκτικής ανάπτυξης της χώρας» σημειώνει.

 

«Στο μετρό, το μεγάλο νέο έργο είναι βέβαια η Γραμμή 4, με 15 νέους σταθμούς, που μετά από καθυστερήσεις ετών καταφέραμε να συμβασιοποιήσουμε και τα έργα ήδη ξεκινούν. Μιλάμε για το μεγαλύτερο έργο των επόμενων ετών. Ταυτόχρονα, προχωράμε με ταχύτητα και την επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά, που θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2022 με 3 νέους σταθμούς στα Μανιάτικα, τον Πειραιά και το Δημοτικό Θέατρο. Σημειώστε και ότι τις επόμενες μέρες θα δοθεί σε λειτουργία και το Τραμ στον Πειραιά, κάτι που θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο τη συγκοινωνιακή εικόνα της πόλης.

Εξετάζουμε όμως και τις νέες προεκτάσεις του δικτύου μας. Ο νέος Προαστιακός Δυτικής Αττικής -μιας περιοχής ιδιαίτερα δυναμικής οικονομικά, που θα επωφεληθεί σημαντικά από νέα έργα υποδομών και ως τώρα είναι εκτός συγκοινωνιακού χάρτη- αλλά και τα νέα έργα τρένου σε Ραφήνα, Λαύριο, θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα.

Από την άλλη, το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει και κρίσιμους νέους οδικούς άξονες που θα εξορθολογήσουν την κίνηση των οχημάτων, όπως για παράδειγμα τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό. Ένα έργο που θα δημοπρατήσουμε στο τέλους του έτους και θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 οχήματα, ώστε να βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του κόμβου της Μεταμόρφωσης που σήμερα δημιουργεί καθυστερήσεις σε μεγάλο μήκος.

Εξίσου σημαντικά είναι τα έργα νέων επεκτάσεων της Αττικής Οδού που βρίσκονται στη φάση του σχεδιασμού και θα έρθουν στο προσκήνιο με το νέο έτος.

Καταλαβαίνετε ότι όλα αυτά τα έργα, θα δώσουν πραγματική ανάσα στην Αθήνα, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων της.

Ξεκινάμε επίσης 6 νέα σιδηροδρομικά έργα ύψους 3,3 δις € που συνδέουν επιτέλους, το σιδηρόδρομο με τα μεγάλα λιμάνια της χώρας: Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ραφήνα, Λαύριο, Αλεξανδρούπολη και Καβάλα, αναβαθμίζοντας τη λειτουργία του ίδιου του δικτύου και των διαμετακομιστικών μεταφορών στη χώρα.

Παράλληλα, προχωράμε γρήγορα όσα έργα έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί αφού στη Γραμμή 4 του Μετρό και το Βόρειο Τμήμα του Ε-65 ήδη ξεκίνησαν τα έργα, με το Νότιο τμήμα του ταυτόχρονα να ολοκληρώνεται.

Ενώ νέα αντιπλημμυρικά και υδραυλικά έργα και 20 ΣΔΙΤ ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ολοκληρώνουν ένα πακέτο έργων άνω των 13 δις όπως έχουμε ανακοινώσει.

Ο τεχνικός κόσμος της χώρας συμφωνεί πως το 2021 είναι μια χρονιά κομβική για τις υποδομές. Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως έχουμε μια έκρηξη στον κλάδο. Μελετητές, σύμβουλοι και κατασκευαστές ψάχνουν κόσμο προκειμένου να ανταποκριθούν στον τεράστιο όγκο δουλειάς που έχει προκύψει μετά από μια δεκαετία μεγάλης κρίσης, προσεγγίζοντας άξιους συμπατριώτες μας που έφυγαν στο εξωτερικό τα προηγούμενα χρόνια και θέλουν να γυρίσουν στη χώρα με αξιοπρεπείς όρους.

Κάνουμε δηλαδή το Brain Gain πράξη και ο κλάδος των υποδομών γίνεται η θρυαλλίδα της εκρηκτικής ανάπτυξης της χώρας το επόμενο διάστημα».

No Comments Yet

Comments are closed