Εστιασμένο στην Πολιτική Επικοινωνία το Politics & Media Workshop

από Team MyPortal.gr
sms

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το think tank ΕΛΙΝΕΚΑ (Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης) διοργανώνει το Politics & Media Workshop το οποίο φέτος θα είναι εστιασμένο στην πολιτική επικοινωνία.
Σκοπός του Politics & Media Workshop είναι η επιμόρφωση πάνω στις σύγχρονες τάσεις της Δημοσιογραφίας, της Επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Στο επίκεντρο βρίσκονται οι τρόποι διαχείρισης των ειδήσεων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαμόρφωσης και μετάδοσης του πολιτικού μηνύματος.
Απευθύνεται σε φοιτητές – σπουδαστές Δημοσιογραφίας, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, Διεθνών Σχέσεων και Πολιτικής κ.ά., δημοσιογράφους, αιρετούς ή υποψήφιους στην κεντρική πολιτική και αυτοδιοίκηση, στελέχη πολιτικών γραφείων, επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων, της Επικοινωνίας και των Media κ.α.

Στο Workshop θα αναπτύξουν εισηγήσεις έμπειροι ακαδημαϊκοί και επαγγελματίες του χώρου.

Το Workshop θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 2 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο “Ν. Γερμανός” της ΔΕΘ.

Πληροφορίες και αιτήσεις εγγραφής στο www.elineka.gr/pmw19

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1η Συνεδρία
10:00 – 10:30 ”Η ελληνική κοινή γνώμη στα χρόνια της κρίσης”, Γιώργος Σιάκας, Διευθυντής Ερευνών της Μονάδας Ερευνών του Ερευνητικού
10:30 – 11:00 ”Οι έρευνες μας λένε το αποτέλεσμα των εκλογών;”, Δημήτρης Βασιλειάδης, Πολιτικός Αναλυτής Εταιρεία Interview
11:00 – 11:30 ”Εγγραμματισμός στα ΜΜΕ”, Σοφία Ιορδανίδου, αν. καθηγήτρια Δημοσιογραφίας – Επικοινωνίας ΑΠΚΥ, πρόεδρος Αdvanced Media Institude
11:30 – 12:00 “Ο λαϊκισμός και το αποτύπωμά του στα ΜΜΕ”, Θωμάς Σιώμος, Δημοσιογράφος – Δρ. Πολιτικών Επιστημών
12:00 – 12:30 “Δημοσιογραφία και πολιτική: Ένα τανγκό για δύο;”, Ιωάννα Κωσταρέλλα, επ. Καθηγήτρια Τμήματος Δημοσιογραφίας ΑΠΘ
12:30 – 13:00 Coffee Break – Δικτύωση με ΑΜΙ και ΑΠΘ

2η Συνεδρία
13:00 – 13:30 “Κερδίζουν τα ΜΜΕ τις εκλογές; Τι εμπιστεύονται και τι προτιμούν οι πολίτες”, Νίκος Παναγιώτου, επ. Καθηγητής Τμήματος Δημοσιογραφίας ΑΠΘ
13:30 – 14:00 “Γραφεία Τύπου: Επικοινωνία ή Δημοσιογραφία;”, Γιάννης Κεσσόπουλος, Δημοσιογράφος – Σύμβουλος Επικοινωνίας – Noμικός
14:00 – 14:30 “Πόσες μονάδες μπορεί να δώσει η στρατηγική επικοινωνία;”, Γρηγόρης Τσιμογιάννης, Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας στην Precise Strategy
14:30 – 15:00 “Πως τα Social Media αλλάζουν την πολιτική επικοινωνία”, Δημήτρης Δημητριάδης, Digital Marketer – Chief Innovation Officer TheFutureCats.com
15:00 – 15:30 “Τα βήματα για μια εκλογική νίκη”, Βαγγέλης Πλάκας, Δημοσιογράφος, Συγγραφέας Βιβλίου “Εκλογές στην Πράξη. Τα βήματα για μια εκλογική νίκη”