Δήμος Ωραιοκάστρου: Ενεργοποιήθηκε η ειδική ψηφιακή θυρίδα για την έκδοση πιστοποιητικών μέσω gov.gr

από Team MyPortal.gr
sms

Ειδική ψηφιακή θυρίδα για την έκδοση πιστοποιητικών μέσω του σύγχρονου και ασφαλούς περιβάλλοντος του gov.gr διαθέτει πλέον ο δήμος Ωραιοκάστρου, εξυπηρετώντας απλά και άμεσα τους δημότες.

Ο δήμος Ωραιοκάστρου περιλαμβάνεται στους πρώτους 28 δήμους της χώρας, των οποίων ενεργοποιήθηκε η ειδική θυρίδα, εγκαινιάζοντας έτσι την παροχή μιας νέας γενιάς ομογενοποιημένων δημοτικών ψηφιακών υπηρεσιών.

Οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες:

⦁ Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
⦁ Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
⦁ Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr

Η έκδοση πιστοποιητικών των Δήμων μέσω του gov.gr έρχεται να προστεθεί στις κοινές δράσεις που σχεδιάζουν και υλοποιούν τα δύο τελευταία χρόνια τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών για την ψηφιοποίηση υπηρεσιών των Δήμων. Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες και θα εντάσσονται στις θυρίδες.

«Οδηγούμε τον δήμο Ωραιοκάστρου στη νέα ψηφιακή εποχή, με στόχο την άμεση και απλή εξυπηρέτηση των Δημοτών μας. Είμαστε μεταξύ των πρώτων 28 Δήμων της χώρας που διαθέτουν ειδική θυρίδα στο gov.gr και έτσι οι πολίτες μας θα μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικά μέσα από ένα σύγχρονο και ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον», αναφέρει ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης.

«Συνεργαζόμαστε με τα υπουργεία Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με την ΚΕΔΕ ώστε το επόμενο διάστημα να είναι δυνατή η ψηφιακή έκδοση ολοένα και περισσότερων πιστοποιητικών. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα που κάνουμε με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών», αναφέρει ο εντεταλμένος σύμβουλος Ψηφιακής Πολιτικής και Νέας Γενιάς, Δαμιανός Ιωσηφίδης.

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) με την υποστήριξη εφαρμογών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Υπουργείου Εσωτερικών και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.

Οι θυρίδες του gov.gr αποτελούν την δεύτερη οριζόντια εφαρμογή που παρέχεται στους δήμους μετά την υπηρεσία των ψηφιακών ραντεβού, myDimos.Live.gov.gr όπου οι πολίτες επιλέγουν την υπηρεσία που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.