Διατροφή στην κατάθλιψη: ποιες τροφές συστήνονται και ποιες όχι

Είναι αρκετά συχνό φαινόμενο οι άνθρωποι με συμπτώματα κατάθλιψης να στρέφονται στο φαγητό, με σκοπό να τους κάνει να νιώθουν καλύτερα.

Δυστυχώς, οι τροφές που συνήθως επιλέγουν έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό, δηλαδή την ενίσχυση της διάθεσης τους.

Είναι αλήθεια ότι η κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών, όπως είναι τα συσκευασμένα γλυκά, τα πατατάκια, τα ανθρακούχα ροφήματα και σχεδόν κάθε είδος “fast food”, μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε ακόμα χειρότερα, αντί να βελτιώσει τη διάθεσή σας.

Μερικά από τα χειρότερα τρόφιμα που μπορείτε να επιλέξετε είναι τα ακόλουθα:

Καφεΐνη,
Επεξεργασμένη ζάχαρη,
Φαγητά με κορεσμένα λιπαρά

Αντίθετα, η διατήρηση μιας υγιεινής διατροφής και η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορούν να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην μείωση της εμφάνισης συμπτωμάτων κατάθλιψης και να ενισχύσουν τη διάθεσή σας.

Συγκεκριμένα, οι τροφές που συστήνονται από τους ειδικούς είναι:

Τα φρούτα,
Τα λαχανικά,
Οι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες,
Οι τροφές πλούσιες σε Ω-3 λιπαρά οξέα, Βιταμίνη D, Σελήνιο και Μαγνήσιο.

Πηγή έρευνας:https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19499625/

 

No Comments Yet

Comments are closed