Δ. Γαλαμάτης: Φτάνουν τα καπετανάτα ώρα για πράξεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη

από Team MyPortal.gr
sms

Μπροστά σε πλήθος κόσμου, που είχε κατακλύσει την αίθουσα του Lazart Hotel στη Σταυρούπολη, ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Γαλαμάτης στην ομιλία του, τόνισε ότι η δυτική Θεσσαλονίκη, το πιο ζωντανό τμήμα της πόλης, έχει ακούσει πολλά σχέδια σωτηρίας χωρίς αποτέλεσμα, τώρα όμως ήρθε η ώρα των πράξεων, μέσω της σύνθεσης και ένωσης των δυνάμεων.

«Έχετε χορτάσει από υποσχέσεις και λόγια», τόνισε, επισημαίνοντας ότι στη δυτική Θεσσαλονίκη πολλοί πολιτικοί έχτισαν προσωπικές καριέρες σε βάρος του συνόλου και ενώ αυτοί ανέβαιναν, η πόλη βούλιαζε στα προβλήματα.
Το κύριο ζήτημα κατά τον Δημήτρη Γαλαμάτη ήταν πως η δυτική πλευρά της πόλης αντιμετωπίσθηκε μεμονωμένα και όχι ως ενιαίο τμήμα της Θεσσαλονίκης, χωρίς να ενταχθεί σε μια ευρύτερη αντίληψη.

«Για παράδειγμα το πρόβλημα του ΟΑΣΘ», ανέφερε χαρακτηριστικά, «που είναι ιδιαίτερα έντονο στη δυτική Θεσσαλονίκη, δεν μπορεί να είναι ξεχωριστό από την επέκταση του Μετρό. Και η άφιξη του Μετρό στα δυτικά, πρέπει να συνδεθεί με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Καβάλας η οποία αναφέρεται στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας, ενός προαστικού σιδηροδρόμου, που θα μετατρέψει τη δυτική πλευρά σε μια πύλη εισόδου για όλο τον νομό. Ακόμα, η διαμόρφωση του ενιαίου παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, από το δέλτα του Γαλλικού έως το Αγγελοχώρι, πρέπει επιτέλους να έχει μια κοινή στόχευση, με εμπορικές, περιβαλλοντικές, τουριστικές διαστάσεις, αλλά και με τη διαμόρφωση μιας παραλίας προσιτής στους πολίτες».

Ο Δημήτρης Γαλαμάτης έφερε ακόμα το παράδειγμα του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με τις μοναδικές συλλογές παγκοσμίως, που θα μπορούσε να αποτελεί έναν ακόμα προορισμό για τους τουρίστες που επισκέπτονται τα μουσεία της Θεσσαλονίκης ή ακόμα η Μονή Λαζαριστών με το φεστιβάλ της, που θα μπορούσε να ενταχθεί σε έναν ευρύτερο πολιτιστικό σχεδιασμό όλης της πόλης. Και πρόσθεσε ότι τα ίδια ισχύουν και για τα σχέδια ανάπτυξης των Λαχανόκηπων, την διάνοιξη της οδού Λαγκαδά, τους ανισόπεδους κόμβους της περιφερειακής, ακόμα και σε πιο ευρύτερες ενέργειες όπως η ενίσχυση των τοπικών αγορών ή το γενικότερο πρόβλημα στάθμευσης.

«Με ρωτούν οι πολίτες στις περιοδείες μου, εσύ τι θα κάνεις διαφορετικό όταν εκλεγείς;», σημείωσε, «και τους απαντώ με ειλικρίνεια: Πρόκειται να αγωνιστώ, να δώσω μάχες, ώστε να κάτσουν σε ένα τραπέζι όλοι οι φορείς της Θεσσαλονίκης και να εφαρμόσουν ένα κοινό σχέδιο. Να διεκδικήσουν από την κεντρική διοίκηση οριστικές λύσεις και όχι μπαλώματα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε καπετανάτα, σε μια πόλη που μαστίζεται από τα προβλήματα».