Χαλιαμπάλιας για διοίκηση Ζέρβα: Επικοινωνία χωρίς ιδιαίτερη ουσία

από Team MyPortal.gr
sms

Τη διοίκηση του δημου Θεσσαλονίκης κρίνει με συνέντευξή του ο Σαββας Χαλιαμπάλιας ο οποίος δηλώνει παρών στα δημοτικά τεκταινόμενα με ορίζοντα υποψηφιότητα για το Δήμο Θεσσαλονίκης το 2023.

Πως κρίνετε ως σήμερα τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης;

Στον πρώτο χρόνο διοίκησης μέχρι σήμερα είδαμε πολύ επικοινωνία χωρίς ιδιαίτερη ουσία. Είδαμε  κάποια λίγα έργα συντήρησης(διαγραμμίσεις και ασφαλτοστρώσεις) με  κάποιες αδικαιολόγητες ακυρώσεις έργων με υψηλό κόστος (πεζοδρόμηση Αγίας Σοφίας), κάποιες περίεργες παραιτήσεις αναδόχων σε έργα της προηγούμενης διοίκησης  (πλατεία Ελευθερίας, υπόγειοι κάδοι) και το παράξενο  να μην πηγαίνουν τα έργα όπως θα περίμενε κάποιος λογικός άνθρωπος ως είθισται στον επόμενο μειοδότη, αλλά σε νέους διαγωνισμούς και νέες σχεδιάσεις από την αρχή. Ιδιαίτερα για τους υπόγειους κάδους, ενώ το αρχικό σχέδιο της προηγούμενης διοίκησης ήταν 80 στον αριθμό στο πρώτο στάδιο στο κέντρο και 80 στην συνέχεια περιφερειακά, η διοίκηση Ζέρβα τους έκανε 60 (αναγκαστικά μιας και είχαν ήδη ανοιχτεί 60 ορύγματα από την προηγούμενη δημοπρασία) χωρίς να αναφέρει τίποτα  για την επέκταση του σχεδίου. Φοβάμαι ότι δεν πιστεύουν στο έργο και ούτε θέλουν να το επεκτείνουν. Ούτως ή άλλως από τους σημερινούς διοικούντες, το σχέδιο των υπόγειων κάδων της προηγούμενης διοίκησης –εκτός του κ.Λεκάκη –δεν το ψήφησε κανείς τους. Και ήδη φαίνεται από τις πράξεις τους ότι το έργο δεν το πιστεύουν. Και είναι κρίμα μιας και είναι η καλύτερη λύση για την αποκομιδή απορριμμάτων στις πόλεις.

Αν ήσασταν μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, δεδομένων και των συνεργασιών που απαιτούνται λόγω της απλής αναλογικής, θα την στελεχώνατε;

Είμαι πάντα υπέρ του διαλόγου και των συνεργασιών. Αν μου προτεινόταν ένας τομέας που θα μπορούσα να προσφέρω όπως θα πίστευα εγώ γιατί όχι; Ούτως ή άλλως εγώ την ενασχόληση με τα κοινά την βλέπω ως δημιουργία.

Ποια είναι η άποψή σας για την πλατεία Ελευθερίας και τους ποδηλατόδρομους σε Νίκης και Καραμανλή, θέματα που έχουν προκαλέσει διαφωνίες;

Για την Πλατεία Ελευθερίας την ανέφερα και προηγουμένως. Θα έπρεπε να πάει απευθείας στον επόμενο ανάδοχο. Σε πρώτο στάδιο θα επιθυμούσα υπόγειο πάρκινγκ και από επάνω το πάρκο μνήμης. Αλλά από την στιγμή που είχαμε αυτήν την εξέλιξη και έγινε ο διαγωνισμός, είμαι υπέρ του να γίνει το έργο και να τελειώνει. Γιατί σε άλλη περίπτωση θα βλέπουμε για πολλά πολλά χρόνια λαμαρίνες. Και δεν ξέρουμε αν είναι εφικτή και σε λογικό κόστος η κατασκευή του, μιας και είναι δίπλα στην θάλασσα και βρεθήκαν και πολλά αρχαία. Και είναι απορίας άξιο ο κ. Ζέρβας να δημιουργεί τόσο θόρυβο και αναστάτωση στην πόλη για την δημιουργία του πάρκινγκ, την στιγμή που όταν ήταν στην διοίκηση Μπουτάρη  ψήφησε Πάρκο χωρίς πάρκινγκ υποστηρίζοντάς το.

Για δε τους ποδηλατόδρομους ο κ.Ζέρβας μάλλον πρέπει να ζήλεψε λίγο από την ‘δόξα΄ του κ. Παπαγεωργόπουλου. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτή του η εμμονή να δημιουργήσει νέους, χωρίς υποδομές για τους επαγγελματίες και πάρκινγκ για τους κατοίκους. Πραγματικά αν και μηχανικός είναι σαν να πάει να χτίσει μία οικοδομή ξεκινώντας από τον έβδομο όροφο.  Στη Κ. Καραμανλή ο ποδηλατόδρομος είναι η απόλυτη αποτυχία. Το δε αστείο και γελοίο επιχείρημα της διοίκησης ότι ούτως ή άλλως απαγορευότανε το παρκάρισμα, μόνο εκνευρισμό δημιουργεί στους επαγγελματίες και τους κάτοικους της περιοχής. Μόνο ένας άνθρωπος που δεν αντιμετώπισε ποτέ  στην ζωή του το πρόβλημα του πάρκινγκ θα μπορούσε να απαντήσει έτσι.

Στην δε Λεωφόρο Νίκης τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Αν και δεν έχει δοκιμαστεί έως τώρα σε ακραίες κυκλοφοριακές συνθήκες λόγω πανδημίας και έλλειψης πολλών τουριστών, εν τούτοις φαίνεται ότι λειτουργεί καλύτερα. Βέβαια η τοποθέτηση του στο δεξί μέρος του δρόμου είναι  αν μη τι άλλο παράξενη. Από την στιγμή που θέλουμε μία συνεχή και απρόσκοπτη κίνηση των αυτοκινήτων χωρίς σταματημό,λογικά ο ποδηλατόδρομοςέπρεπε να πάει στην αριστερή πλευρά του δρόμου.

Γιατί τώρα στο αριστερό ρεύμα υπάρχουν περιοδικά σταματήματα της κίνησης. Κάποιο αυτοκίνητο θέλει να μπει στην Νίκης άλλο θέλει να βγει από αυτήν, τροφοδοσίες καταστημάτων, αποκομιδή σκουπιδιών, σταμάτημα για αποβίβαση και επιβίβαση αρρώστων και υπερηλίκων κλπ. κλπ.  Και επίσης έχει αυξηθεί η  επικινδυνότητα, λόγω του ότι τα αυτοκίνητα περνούν σχεδόν δίπλα  από τους θαμώνες των καφέ. Θεός φυλάξει σε ένα ατύχημα ποιος θα φταίει;

Θα είστε υποψήφιος δήμαρχος το 2023;

Αν και είμαστε αρκετά μακριά, εντούτοις με αυτά που βλέπω κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι.