«Η Θεσσαλονίκη κερδίζει το στοίχημα της κρουαζιέρας» διεμήνυσε στον κ. Θεόδωρο Καράογλου ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, κ. Αθανάσιος Λιάγκος, στη συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας.
Ο κ. Λιάγκος ενημέρωσε τον Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας πως οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στην πόλη έχουν τριπλασιαστεί συγκριτικά με πέρυσι, γεγονός που πιστοποιεί το δυναμικό ξεκίνημα της νέας σεζόν της κρουαζιέρας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Λιάγκος στον Θόδωρο Καράογλου, ενώ το 2021 είχαν πραγματοποιηθεί 17 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, φέτος έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 55 αφίξεις από 11 διαφορετικές εταιρείες και 15 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια. Άκρως ενθαρρυντικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι μετά από 15 χρόνια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης λειτουργεί ως «home port», δηλαδή λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας με δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών.
Η συζήτηση των δυο ανδρών επεκτάθηκε στην κτηριακή αναβάθμιση του λιμανιού για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, αλλά και στο μακρόπνοο και λεπτομερές επενδυτικό σχέδιο που εκπονεί και υλοποιεί το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών, του εξοπλισμού και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
«Η ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης έχει βαρύνουσα σημασία για τη χώρα και καθοριστικής αξίας κοινωνικοοικονομικό αντίκτυπο για την πόλη μας» επισήμανε ο κ. Θεόδωρος Καράογλου μετά το τέλος της συνάντησης, εκφράζοντας παράλληλα τη χαρά και την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι «η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. ισχυροποιεί τη θέση της στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, κερδίζοντας με τη στήριξη της Κυβέρνησης το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης και της εξέλιξης».
«Αναβαθμίζουμε διαρκώς το φάσμα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας» σημείωσε από την πλευρά του ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας, με τον κ. Λιάγκο να προσθέτει ότι η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. φροντίζει να δημιουργεί νέες υπεραξίες τόσο για το λιμάνι όσο και για την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα.
«Θέλουμε να είμαστε λιμάνι πρώτης επιλογής. Γι’ αυτό εργαζόμαστε για τη δημιουργία μιας τεράστιας αγοράς λιμενικών δραστηριοτήτων στη Βόρεια Ελλάδα, που θα προσελκύσει την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας των Βαλκανίων με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή» συμπλήρωσε.