Αρχίζουν τα όργανα στον ΟΑΣΘ – Ανοιχτό το ενδεχόμενο απεργιών

Μνήμες των προηγούμενων ετών έρχονται στο μυαλό όλων μας, όταν το ενδεχόμενο η Θεσσαλονίκη κινδυνεύει να μείνει χωρις λεωφορεία. Οι εργαζόμενοι ψηφίζουν ΝΑΙ, όπως ολα δείχνουν ώστε το συνδικάτο να λάβει την απόφαση τα λεωφορεία να παραμείνουν στα αμαξοστάσια.
Να υπενθυμίσουμε πως μια απεργία για να πραγματοποιηθεί απαιτεί συγκεκριμένη διαδικασία και χρονοδιάγραμμα.
Γι αυτό λοιπόν, οι εργαζόμενοι ψηφίζουν σήμερα, Παρασκευή αν επιθυμούν να απεργησουν ή οχι. Οι λόγοι που έφεραν τη πιθανότητα, η Θεσσαλονίκη να μείνει χωρίς λεωφορεία είναι καθαρά οικονομικοί. Η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας και το περιεχόμενο της, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους εργαζόμενους.
Η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ, δεν προχώρησε τις διαδικασίες για να εκδοθεί το σχετικό ΦΕΚ και να κατωχυρωθουν τα επιδόματα των εργαζομένων. Η νέα διαπραγμάτευση δεν περιλάμβανε κάποια επιδόματα με αποτέλεσμα οι μειώσεις μισθών να είναι σημαντικές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γ.γ. του υπουργείου μεταφορών συνέβαλε ώστε τα δύο βασικά επιδόματα να διασωθούν, μεταξύ αυτών, ανθυγιεινής εργασίας.
Εκείνο της δευτερεύουσας προσωπικής διαφοράς φαίνεται να χάνεται. Αυτό σημαίνει πως οι εργαζόμενοι θα χάσουν απο 2 έως 150 ευρώ.
Αυτό σημαίνει πως όλα τα παραπάνω θα αποτελέσουν πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης όπου η πόλη μας θα είναι χαμένη για άλλη μια φορά.
Όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με την ηρεμία που επικρατούσε στην κυβέρνηση, καθώς έχει δρομολογηθεί η μίσθωση νεως λεωφορείων.
Έχουμε επισημάνει, πάντως εδω και πολυ καιρό, πως το υπουργείο μεταφορών έχει αντιληφθεί πλήρως το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης μας, λύνεται μόνο νεα λεωφορεία. Αναμένεται να φανούν στην πράξη αποτελέσματα.
No Comments Yet

Comments are closed