Αισιόδοξη και έτοιμη η Θεσσαλονίκη για την εποχή μετά τον κορωνοϊό! Δείτε το νέο θεματικό βίντεο

Μέσα σε αυτή τη δύσκολη για τον τουρισμό  αποκτά ιδιαίτερη σημασία η ολοκλήρωση και παρουσίαση του τελευταίου θεματικού video από το Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης- Thessaloniki Convention Bureau (TCB) που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ της Θεσσαλονίκης, καθώς αποτελεί ένα νέο εργαλείο για το αποτελεσματικό marketing του προορισμού, που θα είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ τους επόμενους μήνες.

«Άλλωστε ο ανασχεδιασμός και η αναδιοργάνωση της στρατηγικής προβολής και προώθησης θα είναι οι πρώτες ενέργειες των προορισμών την επόμενη ημέρα, και όταν τα δεδομένα και οι συνθήκες επιστρέψουν θα προχωρήσουμε σε διορθωτικές κινήσεις», επισημαίνει η κ. Σωτηρίου.

Με το έβδομο και τελευταίο θεματικό video, που παρουσιάστηκε διαδικτυακά στα μέλη του TCB, τους εμπλεκόμενους φορείς και το κοινό, από το δήμο Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau, ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Το κλιπ είναι δημιουργία της Dada Art και του Σκηνοθέτη Γρηγόρη Αποστολόπουλου.

 

πηγή: ΑΜΠΕ

No Comments Yet

Comments are closed