Πέντε λεπτά την ημέρα, χωρίς όργανα: Η καλύτερη άσκηση για να κάψεις λίπος χωρίς υπερβολές

από Team MyPortal.gr
sms

Ο καλύτερος τρόπος για να την παλέψεις μέσα στο σπίτι είναι η γυμναστική. Αν δουλεύεις remote και όταν τελειώνεις τη δουλειά αφήνεσαι μόνο στο Netflix και στα πιτόγυρα είναι βέβαιο ότι θα καταντήσεις όπως ο Ρονάλντο, όχι ο Κριστιάνο, ο αυθεντικός, το Φαινόμενο.

Γι’ αυτό φροντίζουμε τον εαυτό μας χωρίς υπερβολές, για να κάψουμε λίπος και να ανεβάσουμε τις αντοχές μας, χωρίς να μας βγει η γλώσσα έξω. Φυσικά μαγικοί τρόποι δεν υπάρχουν. Για να πιάσεις ψάρι πρέπει να βρέξεις κ… και για να χτίσεις κορμί πρέπει να δουλέψεις.

Υπάρχει όμως μια άσκηση, η οποία μπορεί προσφέρει το μέγιστο αποτέλεσμα με μια όχι και τόσο υπερβολική προσπάθεια. Ποια είναι;

Η λέξη θυμίζει το burp, που σημαίνει ρέψιμο. Μόνο τέτοιο δεν είναι. Το ένα αφορά ένα ξαλάφρωμα από την στοματική κοιλότητα και το άλλο αφορά μια πίεση. Τα burpees είναι η πίεση που χρειάζεσαι.

Η μόνη τους κοινή περιοχή είναι ότι και στα δύο απελευθερώνουμε κάτι. Στο ένα αέρα, στο άλλο στόχος είναι να απελευθερωθεί «καμένο λίπος». Τα burpees είναι μια άσκηση που φαίνεται απλή και εύκολη. Μόνο που όταν ξεκινήσεις να την κάνεις και όσο περνούν οι επαναλήψεις, θα δεις πως δεν είναι ακριβώς έτσι. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει πως πρόκειται για μια από τις καλύτερες ασκήσεις που έχεις να κάνεις για να χάσεις λίπος, αλλά και να βάλεις τα θεμέλια για το χτίσιμο μυών.

Δεν έχει καμία δυσκολία στην τοποθέτηση, δεν χρειάζεσαι κάποιο εργαλείο ή να πηγαίνεις γυμναστήριο. Έναν ελεύθερο χώρο στο σπίτι σου θες και έφυγες. Ένα πράγμα πρέπει να προσέχεις. Να μην βιάζεσαι καθώς την κάνεις και χάσεις την κίνηση. Κάτι που θα οδηγήσει σε αναποτελεσματική άσκηση ή και σε τραυματισμό.

Πώς την κάνουμε;  Για το ξεκίνημα πάρε ευλαβικά και με ηρεμία τις θέσεις σου. Ξεκίνημα με θέση για κάμψεις. Τα πόδια σχεδόν κολλητά. Κάνεις την κάμψη και σηκώνεσαι απότομα. Μετά φέρνεις τα πόδια μπροστά σα να είσαι βάτραχος.

Στη συνέχεια σηκώνεσαι όρθιος και ταυτόχρονα κάνεις άλμα. Να και ο συνδυασμός με τα squat. Βρες 5 λεπτά μέσα στην ημέρα σου και κάνε σετ των 5 επαναλήψεων με 5 δευτερόλεπτα για ανάσες στο ενδιάμεσο.

Άμα είναι για 5 λεπτά, τότε φύγαμε παιδιά!