Το ξενοδοχείο που σχεδιάστηκε μέσω ψηφοφορίας στο Facebook!

Ξεχάστε την ιδέα ενός παραδοσιακού χειμερινού καταλύματος (ski lodge) όπως αυτά που υπάρχουν στα περισσότερα θέρετρα για σκι.

Το νέο μέλος της αλυσίδας Club Med στις γαλλικές Άλπεις κυριαρχείται από σκανδιναβική αισθητική, διακόσμηση και design, με μερικές πολύ ασυνήθιστες και ιδιαίτερες «νότες» να του προσδίδουν μια ξεχωριστή «προσωπικότητα».

Κάθε όροφος έχει το δικό του μπαρ και «βρύσες μπύρας», ενώ ένα εξωτερικό τζακούζι προσφέρει την απαραίτητη χαλάρωση μετά από μια εξαντλητική ημέρα ανάβασης/κατάβασης στις χιονισμένες βουνοπλαγιές.

Το Val Thorens Sensations ξεχωρίζει για το διακριτικό, ιδιόμορφο σχεδιασμό του με πολυτελείς πινελιές και έναν… τοίχο αναρρίχησης στο φουαγιέ.

Το νέο αυτό θέρετρο είναι το πρώτο του είδους του, καθώς δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη βοήθεια crowd-sourcing. Μέσω του Facebook οι κάτοικοι της περιοχής και οι φαν της αλυσίδας Club Med κλήθηκαν να συμμετέχουν στην ψηφοφορία για το πώς ήθελαν να γίνει το 384 δωματίων ξενοδοχείο, αναφέρει δημοσίευμα στη στήλη Travel της MailOnline.

Η αισθητική και η διακόσμηση του ξενοδοχείου –από το χρώμα των χαλιών μέχρι την αίθουσα γυμναστηρίου- βασίστηκε στα σχόλια του κοινού.

Αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα για τη νέα όψη του ξενοδοχείου, δεν έχετε παρά να δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες και το βίντεο:

No Comments Yet

Comments are closed