Το υπέρτατο εργαλείο Προεκλογικού Marketing: Sms VS Email

Είναι εμφανές ότι ο αριθμός των emails που στέλνονται καθημερινά είναι συγκριτικά τεράστιος σε σχέση με τον αριθμό των Sms.

  1. Open Rate. Το ποσοστό των emails που ανοίγονται είναι 22%. Αντίθετα, όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε άλλα άρθρα, το ποσοστό των SMS που ανοίγονται αγγίζει το 98%.
  2. Click Through Rate. Το CTR (Click through rate) είναι το ποσοστό των κλικς που δέχονται τα links που περιλαμβάνει το e-mail ή το SMS και είναι ιδιαίτερα σημαντικός δείκτης μέτρησης. Το ποσοστό των clicks που ένα url λαμβάνει είναι μόλις περίπου 4%, ενώ το CTR ενός μηνύματος είναι 19%. Αυτό δείχνει ότι το CTR ενός SMS είναι επίσης υψηλότερο από αυτό του email, κάτι που το καθιστά περισσότερο αποτελεσματικό.
  3. Ποσοστό Spam. Εάν χρησιμοποιείτε καθημερινά το e-mail σας, ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα έχετε παρατηρήσει είναι πως δέχεστε αρκετά μεγάλο όγκο spam αλληλογραφίας. Παράλληλα, εάν έχετε επιχειρήσει να στείλετε μαζικά e-mails, τότε γνωρίζετε πως δεν φτάνουν όλα τα e-mails στους παραλήπτες, και μερικά από αυτά θα θεωρηθούν spam. Αντίθετα, το ποσοστό των spam SMS μηνυμάτων παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κάτι που είναι ιδαίτερα σημαντικό για τη διατήρηση της αξιοπιστίας και ασφάλειας χρήσης Sms Marketing.
  4. Αριθμός μηνυμάτων. Είναι προφανές πως όσο περισσότερα μηνύματα δέχεστε καθημερινά, τόσο λιγότερη προσοχή δίνετε σε καθένα από αυτά. Ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και το χρόνο που μπορούν να διαθέσουν, συγκρατούν κάποιες από αυτές τις πληροφορίες ή τις διαγράφουν εντελώς από τη μνήμη τους. Εάν λάβετε μόνο ένα μήνυμα την ημέρα, σίγουρα θα το θυμάστε, εάν όμως λάβετε 200, πόσα από αυτά θα καταγραφούν στη μνήμη σας
  5. Ποσοστό μηνυμάτων που ανοίγονται από mobile συσκευή. Το κινητό τηλέφωνο είναι η κατεξοχήν συσκευή από την οποία ανοίγονται τα SMS. Η εξάπλωση των mobile συσκευών έχει επιδράσει θετικά στην εξέλιξη του SMS Marketing, καθώς όσο περισσότερο χρησιμοποιούνται τα κινητά τηλέφωνα, τόσο μεγαλύτερη αποδοχή λαμβάνει η αποστολή μυνημάτων.
  6. Χρόνος ανοίγματος E-mail/SMS. Τα SMS ανοίγονται σχεδόν αμέσως από τους παραλήπτες. Αντίθετα, ο χρόνος που ο παραλήπτης ενός e-mail θα το ανοίξει για να το διαβάσει μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τη 1 ημέρα.

Επιλέξτε την νο1 υπηρεσία για Μαζική Αποστολή Μηνυμάτων Sms-Marketing.gr και δημιουργήστε τη καμπάνια σας εύκολα γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς.

No Comments Yet

Comments are closed