Το μετρό, το αεροδρόμιο και ο “στεναχωρημένος” ΟΑΣΘ

Λόγια και μόνο λόγια ακούνε οι Θεσσαλονικείς για πολλές δεκαετίες και από έργα τίποτα.

Για να μην ισοπεδώνουμε όμως, τα όποια έργα έχουν γίνει στην πόλη, η απαρίθμηση αρχίζει από την ανάπλαση της νέας παραλίας, συνεχίζεται στους ανισόπεδου κόσμους του περιφερειακού στα δυτικά και ολοκληρώνονται με την επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, έργο το οποίο ολοκληρώθηκε μετά από 15 χρόνια.

Πάμε λοιπόν:

Το μετρό προχωρά με υπερβολικά χαμηλές ταχύτητες καθώς η απόφαση απο το ΣτΕ ακόμα να εκδοθεί από τις 6 Νοεμβρίου και ο χρόνος κυλάει βασανιστικά. Το ζητούμενο είναι αν το έργο θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023, σύμφωνα με την εξαγγελία του πρωθυπουργού. Κάθε μέρα που περνάει, ο στόχος απομακρύνεται και φυσικά το κόστος θα το πληρώσει ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης.

Διεθνές αερολιμένας Θεσσαλονίκης.

Χρειάστηκαν μόλις, 15 χρόνια για να ολοκληρωθεί η επέκταση του διαδρόμου επιπλέον μήκους 1000 μέτρων. Το παράδοξο αλλά ρεαλιστικό είναι το γεγονός πως οι ιδιώτες ολοκλήρωσαν την κατασκευή του τερματικού σταθμού σε 3,5 χρόνια, τρεις μήνες νωρίτερα. Η αλήθεια είναι πως το αεροδρόμιο “μεγάλωσε” αναβαθμίστηκε σημαντικά και η αύξηση των επιβατών που εξυπηρετεί φέρνει ανάπτυξη κυρίως στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.

“Στεναχωρημένος” παραμένει ο ΟΑΣΘ

Πολλά προβλήματα σε πολλά μέτωπα αντιμετωπίζει ο οργανισμός. Η αγωνία για την αύξηση των οχημάτων, η ανάκτηση των χαλασμένων λεωφορείων και η συλλογική σύμβαση με τους εργαζόμενους που δεν υπογράφεται.

Η αλήθεια είναι πως η απόσταση ανάμεσα σε διοίκηση και συνδικάτο εργαζόμενων είναι μερικά χιλιόμετρα. Φαντάζει δύσκολο να καλυφθεί αυτό το κενό μεταξύ τους αλλά το επικίνδυνο σημείο αυτού του προβλήματος είναι οι επιπτώσεις να μην επιβαρύνουν τους επιβάτες.

Αν η κόντρα μεταξύ διοίκησης και εργαζόμενων φτάσει σε άκρα, ποιος μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα η πόλη να μείνει χωρίς συγκοινωνία.

Ας ασχοληθεί κάποιος αποτελεσματικά με τη Θεσσαλονίκη μας

No Comments Yet

Comments are closed