Τι ισχύει για προσωπικό και πελάτες της νέας εταιρίας Τρ. Πειραιώς

από Team MyPortal.gr
sms

Με όλο το ικανό, αριθμητικά και από πλευράς καταλληλότητας, προσωπικό είναι έτοιμη να “τρέξει” τη λειτουργία της από την 1η Οκτωβρίου, η νέα εταιρία Τράπεζας Πειραιώς και Intrum για τη διαχείριση των “κόκκινων” δανείων. Θα πρόκειται για την κορυφαία εταιρία διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα με δάνεια υπό διαχείριση άνω των 27 δισ. ευρώ.

Η νέα εταιρία ιδρύθηκε ως νομικό πρόσωπο προχθές, οπότε μεταφέρθηκαν σε αυτήν οι δραστηριότητες της μονάδας RBU της Τράπεζας Πειραιώς και χθες αδειοδοτήθηκε από την ΤτΕ.

Η νέα εταιρία διαχείρισης φέρει την επωνυμία Alternative Financial Solutions, Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια Και Πιστώσεις (AFS) και θα μετονομαστεί σε Intrum Hellas την 1η Οκτωβρίου, όταν η Τρ. Πειραιώς μεταβιβάσει στην Intrum το 80% των μετοχών της στη νέα εταιρία (η Τράπεζα θα παραμείνει με ποσοστό 20%) και η Intrum καταβάλλει το συμφωνηθέν τίμημα των περίπου 300 εκατ. ευρώ. Μέχρι τα τέλη του μήνα, η Intrum θα πραγματοποιήσει κάποια λειτουργικά τεστ της πλατφόρμας διαχείρισης, διασφαλίζοντας την πλήρη λειτουργικότητά της από την 1η Οκτωβρίου.

Η νέα εταιρεία έχει συμφωνήσει με την Τράπεζα Πειραιώς τη διαχείριση, σε αποκλειστική βάση, των υφιστάμενων μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας ύψους άνω των 27 δισ. ευρώ, μαζί με τα νέα που θα δημιουργούνται.

Επιπλέον, η νέα εταιρεία δύναται να διαχειρίζεται και απαιτήσεις τρίτων.Οι πελάτες, οι οποίοι ενέχονται άμεσα για τις οφειλές που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται η νέα εταιρία, παραμένουν πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς και θα λάβουν προσωπική ενημερωτική επιστολή από την Τράπεζα και την εταιρεία διαχείρισης, σύμφωνα με το νόμο.

Όλες οι υποχρεώσεις, καθώς και τα δικαιώματα των πελατών, παραμένουν ως είχαν. Το σύνολο των δανειακών και καταθετικών λογαριασμών των πελατών συνεχίζει να τηρείται στην  Τράπεζα Πειραιώς.