Τεχνοκρατική λύση για τον ΟΑΣΘ;

Πρώτη προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών αναφορικά με την επόμενη ημέρα στον ΟΑΣΘ είναι να επανενεργοποιηθούν στην πρώτη γραμμή του Οργανισμού έμπειρα στελέχη που για χρόνια «έτρεχαν» τη λειτουργία του (όπως π.χ. στην Κίνηση, τις Τεχνικές Υπηρεσίες κλπ) και παροπλίστηκαν από την διοίκηση Παππά.

Σε ότι αφορά τη νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου που θα οριστεί και θα υλοποιήσει το νέο σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στο Υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών εξετάζουν και με τεχνοκρατικά -και όχι μόνο πολιτικά- κριτήρια το πρόσωπο που θα επιλέξουν για να ηγηθεί του ΟΑΣΘ.

Μεταξύ των ονομάτων που συζητούνται είναι και του συγκοινωνιολόγου Σταύρου Κωνσταντινίδη, προσώπου που γνωρίζει καλά τις ιδιαιτερότητες της Θεσσαλονίκης. Προέρχεται πολιτικά από το χώρο του ΠΑΣΟΚ και ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ΚΙΝΑΛ στις πρόσφατες ευρωεκλογές. Διετέλεσε διοικητής της ΥΠΑ, στενός συνεργάτης του Σπύρου Βούγια και σύμβουλος του Γιάννη Μπουτάρη.

No Comments Yet

Comments are closed