Στέλιος Παππάς: «Εμείς κάναμε τη δωρεάν μεταφορά των ανέργων, οι προηγούμενοι ζητούσαν χρήματα από το δημόσιο»

Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφέρθηκε στους λέγχους στον ΟΑΣΘ από κλιμάκια της Οικονομικής Αστυνομίας

Ο κ. Παππάς υπογράμμισε ότι στο διάστημα πριν αναλάβει τα καθήκοντα της η νέα διοίκηση, «έχουν παρατηρηθεί προβλήματα που δημιουργούν σοβαρές υπόνοιες για ευθύνες, και διαχειριστικές και πολιτικές». Πρόσθεσε δε, ότι ορισμένα από αυτά τα προβλήματα, «εκφεύγουν» από την αρμοδιότητα της νέας διοίκησης και αποτελούν αρμοδιότητα άλλων υπηρεσιών του κράτους να τα διερευνήσουν.

«Με δική μας αναφορά έχει ξεκινήσει η διαδικασία» είπε ο κ. Παππάς, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι προκύπτουν διάφορα ερωτήματα για μια σειρά από θέματα, όπως π.χ. για την τιμή αγοραπωλησίας των μετοχών, τη διαφορά του αριθμού των δρομολογίων για τα ίδια χιλιόμετρα συγκοινωνιακού έργου, ή για τα ταμειακά διαθέσιμα για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων που ήταν μόνο “700 ευρώ”.

«Δεν είμαι εδώ για να συγχωρήσω, είμαι εδώ για να επιτελέσω το έργο το οποίο μου επέβαλε να κάνω η κυβέρνησή μας. Και μου είπε, ότι εδώ πρέπει να εξυγιανθεί αυτός ο φορέας» είπε ο κ. Παππάς και ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ζητούσαν για το δεύτερο εξάμηνο του 2015, 5.268.000 ευρώ για τη μεταφορά των ανέργων, για το έργο, επειδή την έκαναν δηλαδή… Ρε παιδιά, ποιών ανέργων; Εδώ, τους πλάκωναν στο ξύλο… Τη μεταφορά των ανέργων, δωρεάν, την κάναμε εμείς. Και εκείνοι ζητούσαν για το ένα εξάμηνο πέντε εκατομμύρια, διακόσιες εξηνταοκτώ χιλιάδες από το δημόσιο. Δε θα το χαρακτηρίσω εγώ, αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες».

Απαντώντας σε ερώτηση, για το εάν θα έχει βελτιωθεί η συγκοινωνία στην πόλη μέχρι και την άνοιξη, απάντησε ότι θα υπάρξει μια «σημαντική βελτίωση του αριθμού (των λεωφορείων)», αλλά για να υπάρξει αποτέλεσμα πρέπει να αλλάξει και «η συνολική οδηγητική συμπεριφορά και των πολιτών», αναφέροντας ότι σε πολλές περιπτώσεις σημειώνονται καθυστερήσεις, λόγω γενικότερου κυκλοφοριακού φόρτου.

Οι προτάσεις για τη βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας θα συζητηθούν με τις τοπικές κοινωνίες, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς

Ο σχεδιασμός για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών και οι όποιες παρεμβάσεις προτείνονται, περιλαμβάνουν το διάλογο και τη συνεννόηση με τις τοπικές κοινωνίες, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, στο περιθώριο εκδήλωσης για τις συγκοινωνίες που διοργανώθηκε, από δημοτική παράταξη, σε αίθουσα του δημαρχείου Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

«Επιχειρούμε να προτείνουμε κάποιες καινούργιες βελτιώσεις. Στον ΟΣΕΘ, εμείς, έχουμε στείλει μια πρόταση, με βάση τις σημερινές δυνατότητες. Δεν πιστεύουμε ότι είναι η συνολικότερη λύση, αλλά τηρουμένων των αναλογιών, μια ανάσα για την πόλη. Ο ΟΣΕΘ θα την αξιολογήσει θα καλέσει και τους δημοτικούς φορείς» είπε ο κ. Παππάς.

Σε ερώτηση, εάν επίκειται κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 25, θέμα που απασχόλησε εκτάκτως το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Νεάπολης – Συκεών, ο κ. Παππάς απάντησε:

«Κοιτάξτε, δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα την καταργήσουμε, ή θα την καθιερώσουμε. Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι μια πρόταση. Από εκεί και πέρα ο συνολικός σχεδιασμός θα προκύψει από το διάλογο» είπε ο κ. Παππάς. Πρόσθεσε, ότι πρόθεση του ΟΑΣΘ είναι να βελτιωθεί, όσο γίνεται περισσότερο, η συγκοινωνία και επομένως, σε συνεργασία και με τον ΟΣΕΘ και με τις τοπικές κοινωνίες θα επιδιωχθεί να συνδιαμορφωθεί ένα συνολικότερο σχέδιο, για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες.

«Ο κάθε δήμος θέλει τη δική του εξυπηρέτηση. Θέλει να παίρνει πολίτη από το δήμο του και να τον πηγαίνει στο κέντρο. Δε μπορεί να συνεκτιμήσει ότι όσα περισσότερα λεωφορεία πηγαίνουν στο κέντρο, τόσο δυσχεραίνεται το συνολικό συγκοινωνιακό έργο. Χρειαζόμαστε, ένα συνολικό σχέδιο, το οποίο θα το συναποφασίσουμε όλοι μαζί, για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε το μεγαλύτερο δυνατό πληθυσμό κάθε περιοχής» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε :

«Η πρόθεση μας είναι να βελτιώσουμε και η βελτίωση έχει να κάνει με συνολική συνεννόηση δεν είναι ζήτημα ενός δήμου είναι ζήτημα όλων των δήμων. Στο πρόγραμμα μας, ως ΟΑΣΘ, είναι να κάνουμε μια συνολική συνάντηση με δήμους της περιφέρειας και του δήμου Θεσσαλονίκης, μια ειδική συνάντηση με το δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης για να τους εξηγήσουμε που βρίσκονται αυτή τη στιγμή τα πράγματα».

Μιλώντας, στην ίδια εκδήλωση, για την ανάγκη συνεννόησης και συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ο κ. Αμπατζάς τόνισε ότι, οι όποιες αλλαγές προτείνονται στις γραμμές, για μεγαλύτερη συγκοινωνιακή αξιοπιστία και κάλυψη, δε θα γίνουν με αιφνιδιασμό των τοπικών κοινωνιών, αλλά με συνεννόηση μαζί τους, με τον ΟΑΣΘ, με τους εργαζόμενους, με τους δήμους και οι όποιες παρατηρήσεις θα ενσωματώνονται στην αρχική πρόταση, ώστε να διαμορφωθεί από κοινού, η πιο πρόσφορη λύση.

«Εμείς δε θέλουμε να αιφνιδιάσουμε την τοπική κοινωνία, ούτε κανένα δήμο, ούτε να παρέμβουμε για να χαλάσουμε κάτι» σχολίασε αναφορικά με το θέμα, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ.

Ανέφερε, ωστόσο, ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, όταν τεκμηριώνεται ότι οι αλλαγές είναι προς μια θετική κατεύθυνση, όλοι πρέπει να είναι ανοιχτοί στη συζήτηση, με μόνο στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών. Σημείωσε, για παράδειγμα, ότι στη νοοτροπία πολλών, η μετεπιβίβαση δεν είναι ανεκτή, ενώ μπορεί να σε πολλές περιπτώσεις και «συγκοινωνιακά και επιστημονικά» να αποδεικνύεται ως η καλύτερη λύση και «ειδικά, όταν θα ολοκληρωθεί το μετρό».

«Αλλά, επιμένω, ότι δε θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανένα, ούτε να χαλάσουμε τίποτε» είπε ο κ. Αμπατζάς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

No Comments Yet

Comments are closed