Πες Αντίο στις Ημικρανίες

Αν ο αφόρητος πόνος που μουδιάζει το μισό σου κράνιο δεν σε αφήνει σε ησυχία, δοκίμασε αυτές τις λύσεις που σου προτείνουμε και βάλε τέλος στις ημικρανίες.

Ζαλάδα, ευαισθησία στο φως, αδυναμία και τάση για εμετό είναι μερικά από τα συμπτώματα όταν οι ημικρανίες σου χτυπούν την πόρτα και τότε ο πονοκέφαλος μοιάζει με χάδι.

Τα αίτια των ημικρανιών δεν είναι απόλυτα. Σίγουρα σχετίζονται με την κληρονομικότητα, το άγχος, τη διατροφή, τον ύπνο αλλά και τις συνήθειές μας. Αν εργάζεσαι πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή ή έχεις άστατα ωράρια, οι πιθανότητες να υποφέρεις από ημικρανίες αυξάνονται. Αν βλέπεις ότι τα συμπτώματα δεν υποχωρούν, συμβουλέψου έναν ειδικό γιατί η αίσθηση είναι αφόρητη και συχνά δεν υποχωρεί με ένα απλό παυσίπονο.

Πρόσεξε τη διατροφή σου
Μήπως όμως οι ημικρανίες σου δεν οφείλονται απλώς σε έλλειψη ύπνου ή στο πολύωρο γράψιμο στον υπολογιστή; Ίσως χρειάζεται να το ψάξεις λίγο καλύτερα. Μια καλή πρώτη κίνηση θα ήταν να περιορίσεις τη λευκή ζάχαρη στη διατροφή σου. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, η περιττή ζάχαρη προκαλεί αύξηση της πίεσης του αίματος, γεγονός το οποίο μπορεί να σου προκαλέσει ημικρανία ή ακόμα και υπερένταση. Το επόμενο βήμα είναι η μείωση της ποσότητας καφεΐνης που καταναλώνεις ημερησίως και η οποία κρύβεται επίσης στα αναψυκτικά, στο τσάι αλλά και τη σοκολάτα. Η καφεΐνη σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί συστολή των αιμοφόρων αγγείων. Αν δεν θέλεις να χάσεις την καθημερινή σου απόλαυση, μπορείς να πίνεις ντεκαφεϊνέ, ο οποίος δεν στερείται σε τίποτα τη γεύση του κανονικού.

Προσπάθησε επίσης να αποφεύγεις τα τρόφιμα με πολλά τεχνητά γλυκαντικά (όπως η ασπαρτάμη) και φρόντισε να πίνεις άφθονο νερό για να αποφύγεις την αφυδάτωση. Μεγάλη σημασία παίζει επίσης και ο φωτισμός του χώρου στον οποίο εργάζεσαι ή περνάς τη μέρα σου, καθώς πολλές περιπτώσεις ημικρανίας οφείλονται στην κούραση των ματιών λόγω κακού φωτισμού.

Τσέκαρε τον ωτοβελονισμό
Η ημικρανία μπορεί να περιοριστεί (αφού φυσικά συμβουλευτείς πρώτα έναν ειδικό) με πολλούς εναλλακτικούς τρόπους, πέραν των παυσίπονων. “Πολλοί άνθρωποι έχουν ανακουφιστεί από τις ημικρανίες μέσω του ωτοβελονισμού. Η διαδικασία αυτή γίνεται μετά από προσεκτική διερεύνηση του προβλήματος και έχει αποδειχθεί σωτήρια για χιλιάδες ανθρώπους στον κόσμο. Είναι ίσως η πιο γρήγορη, αποτελεσματική, τεκμηριωμένη μέθοδος αντιμετώπισης των ημικρανιών μέσω της δράσης του πνευμονογαστρικού νεύρου στην άνω και κάτω ημικόγχη στο πτερύγιο του αυτιού. Τοποθετώντας πολύ μικρές αυτοκόλητες βελόνες στη περιοχή αυτή, ενεργοποιούνται νευροδιαβιβαστές που ενημερώνουν το κεντρικό νευρικό σύστημα για το πρόβλημα που υπάρχει τροποποιώντας τη μορφολογία των χαρτών του. Έτσι επιτυγχάνεται αντισταθμιστική θεραπευτική παρέμβαση. Οι κρίσεις σταδιακά μειώνονται σε ένταση, διάρκεια και συχνότητα και πολύ σύντομα εξαφανίζονται. Καλό είναι η θεραπεία να γίνεται πάντα από ειδικά εκπαιδευμένο ιατρό ωτοβελινιστή” εξηγεί η Ευφροσύνη Παπακωνσταντίνου, ολιστική παθολόγος-ομοιοπαθητικός και βελονίστρια.

Πες ναι στα βότανα
Αν δεν σε ικανοποιεί ο τρόπος αυτός, μπορείς να επιλέξεις τον δρόμο των βοτάνων. Με τον τρόπο αυτό θα επωφεληθείς και σε άλλους τομείς, όπως στο δέρμα σου και στη λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος. Προσοχή όμως! Μην λαμβάνεις κανένα βότανο απερίσκεπτα, καθώς η δράση του ισοδυναμεί με τη λήψη φαρμάκου. Πρέπει να γνωρίζεις τι σε ωφελεί και σε τι όχι για να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα ζάλης, ατονίας, υπερέντασης ή ακόμα και στομαχικά. Τα βότανα που βοηθούν είναι η μέντα, το μελισσόχορτο, η λεβάντα, το χαμομήλι και η λουίζα. Εναλλακτικά, αν η γεύση ή η δράση τους δεν σε ικανοποιεί, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αντίστοιχα αιθέρια έλαια.

Κάνε γιόγκα
Επίσης, μπορείς να καταφύγεις στη γιόγκα, η οποία χαλαρώνει το σώμα και το πνεύμα σταδιακά αλλά και στη ρεφλεξολογία. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι να προσπαθήσεις να αποβάλεις το άγχος, να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες το βράδυ, να τρέφεσαι υγιεινά χωρίς υπερβολές. Αν δεις ότι οι ενοχλήσεις επιμένουν, να επισκεφθείς έναν ειδικό για να σου προτείνει λύση.

No Comments Yet

Comments are closed