Παράταση παραστάσεων για το «Μόνον της ζωής του ταξείδιον» του Γεωργίου Βυζηινού

«Το μόνον της ζωής του ταξείδιον» του Γεωργίου Βυζηινού, ένα από τα εμβληματικότερα έργα της ελληνικής πεζογραφίας παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη. Μια παράσταση του Δήμου Αβδελιώτη με συνοδεία την αυθεντική μουσική του Βαγγέλη Γιαννάκη που ανεβαίνει αυτές τις ημέρες στο θέατρο «Αυλαία».

Μάλιστα μετά την μεγάλη απήχηση η παράσταση θα παραμείνει στη Θεσσαλονίκη για τρεις επιπλέον παραστάσεις, τη Δευτέρα 21, την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Μαΐου.

Πρόκειται για τη βιωματική ιστορία του ίδιου του Βιζυηνού, όταν πριν κλείσει ακόμα τα δέκα του χρόνια και μετά τον πρόωρο θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του τον στέλνει στην Κωνσταντινούπολη για να μάθει την τέχνη του ράπτη, στο εργαστήριο Ραπτικής ενός γέροντος συγγενούς τους,  ο οποίος του συμπεριφέρεται με μεγάλη σκληρότητα, ενώπιον όλων των κατά πολύ μεγαλύτερών του μαθητευομένων ραπτών, κάνοντας τον νεαρό Βιζυηνό να ζήσει απροετοίμαστος και ανυπεράσπιστος μια βάναυση φυλακή, που καταφέρνει όμως να αποδράσει νικηφόρα με το πνεύμα του και την αγάπη του στον γέροντα παππού του.

Έτσι ο δραματικός αυτός εγκλεισμός του, γίνεται η αιτία για να γράψει ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, όχι μόνο γιατί είναι ένα δραματουργικό επίτευγμα πιστό στο πανανθρώπινο πνεύμα και τον παιγνιώδη χαρακτήρα του ελληνικού πολιτισμού, αλλά και γιατί είναι το πιο ευφυές και γοητευτικό έργο που γράφτηκε ποτέ για να κατανοήσουμε την αιτία, τον σκοπό και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της κάθε Τέχνης, όσο και για τον χαρακτήρα αυτών που φιλοδοξούν να την υπηρετούν.

Η Ιωάννα Παππά καταθέτει μια από τις σημαντικότερες ερμηνείες των τελευταίων ετών και συγκλονίζει ερμηνεύοντας καθηλωτικά όλους τους ήρωες του διηγήματος.

Info: Ώρες παραστάσεων: Σήμερα Πέμπτη, τη Δευτέρα (21/5) και την Τρίτη (22/5)  στις 9:15 μ.μ., την Τετάρτη (23/5) στις 7:00 μ.μ. και 9:15 μ.μ.

Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ, Πλατεία ΧΑΝΘ (πλευρά Τσιμισκή)

Τηλέφωνο 2310 237700, Ώρες λειτουργίας ταμείου: 10:30 π.μ. – 1:30 μ.μ., 5:30 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

No Comments Yet

Comments are closed