Οδηγός επίπεδη κοιλιά τώρα!

Οι άντρες έχουν την δικαιολογία της γοητείας, αλλά οι γυναίκες ανήκουμε στους φανατικούς υποστηρικτές του θέματος και δε θα το βάλουμε εύκολα κάτω αν δεν αποκτήσουμεε επίπεση κοιλιά!

Τι να βάλεις στην διατροφή σου:

1.Πράσινο τσάι :αυτό το υγιεινό αφέψημα είναι πλούσιο σε κατεχίνες και διεγερτικό του μεταβολισμού. Είναι διουρητικό και βοηθάει στην αποβολή τοξινων. Ερευνες έχουν δείξει, ότι είναι ιδιαίτερα δραστικό στην αποβολή κοιλιακού λίπους. Τους καλοκαιρινούς μήνες πιες κρύο πράσινο τσαι, χωρίς ζάχαρη!

2.. Αγγούρια: είναι πλούσια σε νερό και έχουν λίγες θερμίδες. Συμβάλουν σημαντικά στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού και στη διαχείριση του βάρους. Ένα ολόκληρο αγγούρι έχει μόλις 45 θερμίδες και βοηθάει να απαλλαγείς από το φούσκωμα. Για επίπεδους κοιλιακούς, κατανάλωσε τα καθημερινά σκέτα ή προσθεσέ τα στη σαλάτα σου.

3. Προβιοτικά: βοηθούν στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού σωλήνα και στην απώλεια βάρους. Είναι αυτά που διώχνουν την ανεπιθύμητη αίσθηση τυμπανισμού. Τα στελέχη Lactobacillus είναι απο τα πιο δραστικά προβιοτικά και καλό είναι να τα αναζητήσεις σε ένα συμπλήρωμα διατροφής. Το γιαούρτι, εξαιτίας των επεξεργασιών του ειναι φτωχή πηγή προβιοτικών.

Τι να προσέξεις:

1.Το αγχος: ευθύνεται για την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες. Αν αισθάνεσαι ένα ανέξηγητο φούσκωμα, πίσω του κρύβεται το γνωστό σαράκι του άγχους! Χαλάρωσε και το φούσκωμα θα υποχωρήσει αμέσως.


2.Να τρως αργα: γιατί δημιουργείται αίσθηση πληρότητας, τρως λιγότερο και καις το λίπος που ύπαρχει. Ετσι, μειώνεται η έκκριση της κορτιζόλης. Η κορτιζόλη είναι αυτή που ευθύνεται για την εναπόθεση λίπους στην κοιλιακή χώρα!

3.Αλκοολ: αυξάνει δραστικά το κοιλιακό λίπος! Ερευνες έδειξαν οτι άνθρωποι που έπιναν πάνω από ένα ποτό είχαν περισσότερο κοιλιακό λίπος από αυτούς που δεν έπιναν μεγάλες ποσότητες.

Νατάσα Σπυρίδη

No Comments Yet

Comments are closed