Ο υγιεινός τρόπος να φτιάξεις pancakes χωρίς πολλές θερμίδες αλλά με υπέροχη γεύση!

Αγαπάμε να τρώμε γλυκά, ό,τι μέρα ή ώρα κι αν είναι. Σήμερα όμως μπορούμε να φάμε και με την βούλα.

Είναι η Pancake Day ή αλλιώς Shrove Tuesday, όπου σε Αγγλία και ΗΠΑ την γιορτάζουν φτιάχνοντας και απολαμβάνοντας λαχταριστά pancakes.

Είναι λίγες μέρες πριν τη Σαρακοστή και παραδοσιακά τρώνε pancakesκαθώς περιέχουν αυγά και γάλα, που δεν είναι νηστίσιμα.

Φυσικά, υπάρχουν πολλά είδη pancakes.

Λατρεύουμε τα αφράτα, λαχταριστά, γλυκά ζυμαράκια, αλλά μπορούμε να τα προσαρμόσουμε έτσι ώστε να μην είναι τόσο… αμαρτωλά.

Αν θέλουμε, με λίγα λόγια, να φάμε υγιεινά και χωρίς πολλές θερμίδες αλλά εξίσου νόστιμα pancakes, υπάρχει τρόπος.

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να αντικαταστήσουμε τα βασικά υλικά, με άλλες εναλλακτικές επιλογές.

Shutterstock
Shutterstock

Συγκεκριμένα, τα βασικά υλικά για να φτιάξεις pancakes είναι αυγά, γάλα, αλεύρι, λίγο αλάτι και βούτυρο ή λάδι για το τηγάνι.

Ένας απλός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις την υγιεινή εκδοχή αυτών των υλικών, όπως αλεύρι ολικής άλεσης, αποβουτυρωμένο γάλα, για χαμηλότερα λιπαρά και θερμίδες αλλά περισσότερες φυτικές ίνες.

Ένας άλλος τρόπος είναι να διαλέξεις με προσοχή τα toppings που θα βάλεις στα pancakes σου στο τέλος.

Φρούτα όπως η μπανάνα, οι φράουλες ή τα μούρα είναι μια καλή επιλογή, όπως και οι ξηροί καρποί, το γιαούρτι και το μέλι. Απόφυγε τησοκολάτα, το maple syrup, την κρέμα και την άχνη ζάχαρη.

Unsplash/Alexandra Kusper
Unsplash/Alexandra Kusper

Καλή απόλαυση!

No Comments Yet

Comments are closed