Ο κορυφαίος τρόπος μίας οικολογικά υπεύθυνης & αποδοτικής διαφήμισης

Η ποδηλασία μπορεί να θεωρείται μοντέρνα, καθώς στέλνει ένα μήνυμα υγιούς τρόπου ζωής και περιβαλλοντικής ευσυνειδησίας. Το ποδήλατο πολύ συχνά αποτελεί την εξυπνότερη επιλογή, ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές. Καθόλου αναμονή σε μεγάλες ουρές αυτοκινήτων ούτε σπατάλη χρόνου για αναζήτηση θέσης στάθμευσης. Κανένα άλλο μεταφορικό μέσο δεν συνδυάζει τόσο αποτελεσματικά τη γρήγορη και οικονομική μετακίνηση με την αειφορία κάνοντας καλό στην υγεία.

Στροφή στην «πράσινη» μετακίνηση κάνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, με το ποδήλατο να σημειώνει πωλήσεις ρεκόρ  σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα μετακίνησης, όπως το αυτοκίνητο. Το γεγονός αυτό κάνει ιδιαίτερα δημοφιλής τη διαφήμιση σε ποδήλατα. Μελέτες σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποδεικνύουν ότι είναι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή της μετακίνησης ή όχι με ποδήλατο, με τις κυριότερες εξ αυτών να περιλαμβάνουν τις κοινωνικές προκαταλήψεις, το αίσθημα ασφάλειας στη μετακίνηση, τις κυκλοφοριακές συνθήκες, και την απόσταση που διανύεται.

Στη χώρα μας το ποδήλατο, φτηνό και προσιτό, χρησιμοποιήθηκε ως μέσο μετακίνησης στις πόλεις από τις αρχές του 20ου αιώνα. Άρχισε όμως να εγκαταλείπεται στα μέσα του αιώνα καθώς το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα ανέβαινε και η χρήση του αυτοκινήτου ήταν πλέον αντικείμενο κοινωνικής καταξίωσης. Σήμερα σε πολλές χώρες του κόσμου, και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η χρήση του ποδηλάτου αναπτύσσεται με την υποστήριξη του εκάστοτε κράτους, καθώς το ποδήλατο είναι το πλέον φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μετακίνησης. Ωστόσο, η χρήση ποδηλάτων επαγγελματικού χαρακτήρα και γενικότερα ποδηλάτων στην καθημερινότητα του ελλαδικό χώρο είναι κάπως περιορισμένη.

Ο καταναλωτής  της διαφήμισης έχει κορεστεί από τα υπόλοιπα μέσα προβολής, κάνοντας το ποδήλατο ως ένα πρωτότυπο μέσο διαφήμισης και προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Η πρωτοτυπία, σε συνδυασμό με τη γενική στροφή του κόσμου στο ποδήλατο ως μεταφορικό μέσο, διαβεβαιώνει την ανταπόκριση του κοινού.

Τα ποδήλατα προσαρμόζονται απόλυτα σε κάθε καμπάνια. Αποτελούν ιδανικό μέσο προβολής για εταιρείες, καταστήματα, εγκαίνια νέων χώρων, εκθέσεις, αθλητικές εκδηλώσεις, προεκλογικές εκστρατείες και γενικότερα για οποιαδήποτε ανάγκη του εκάστοτε διαφηιζόμενου.

No Comments Yet

Comments are closed